ساختمان دادگاه عمومی بخش سعدآباد با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر افتتاح شد

16:47 - 15 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۱۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ساختمان دادگاه عمومی بخش سعدآباد با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر افتتاح شد
ساختمان دادگاه عمومی بخش سعدآباد با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.


 خبرگزاری میزان- طی مراسمی با حضور مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیئت همراه، رئیس و دادستان دادگستری شهرستان دشتستان، رئیس دادگاه عمومی بخش سعدآباد، فرماندار شهرستان دشتستان، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، بخشدار سعدآباد، امام جمعه شهر سعدآباد و امام جمعه وحدتیه، فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان. فرمانده انتظامی دشتستان، اعضای شورا‌های حل اختلاف بخش سعدآباد. شهرداران، دهیاران، خانواده معظم شهدا وتعدادی از رؤسا و مسؤلین ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌های بخش سعدآباد ساختمان دادگاه عمومی بخش سعدآباد افتتاح شد.

مهدی مهرانگیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه طی سخنانی، توسعه قضایی جهت دسترسی بهتر مردم از خدمات را مهم دانست و گفت: احداث ساختمان مناسب در شان مردم نجیب و شریف بخش سعدآباد جهت استفاده از خدمات قضایی لازم بود که این ساختمان با جذب اعتبارات لازم و پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که صورت گرفت امروز به مرحله بهره برداری رسید.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر  تصریح کرد: در راستای اجرای پروژه از تمامی کسانی که در پیشبرد این پروژه همکاری و همیاری داشته تشکر میکنم و وفاق و همدلی که در بین مسؤلین اجرایی با مسؤلین قضایی در سطح بخش سعدآباد را قابل تحسین است.

مهر انگیز در ادامه با اشاره به اینکه همه ما خادم ملت هستیم، گفت: گر چه محیط اداری لازمه کارکنان دادگاه عمومی و شورا‌های حل اختلاف میباشد، ولی آنچه اولویت اولیه مسئولین قضایی و انتظارات به حق مردم می‌باشد اجرای عدالت، رسیدگی‌های عادلانه و تسریع در کار مردم در حوزه قضایی می‌باشد.

این ساختمان از محل اعتبارات دادگستری استان بوشهر با زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و زیر بنای هزار متر مربع در سه طبقه و اعتبار اولیه پیمان ۷۲ میلیارد ریال در بخش سعدآباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *