رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از محاکم تجدیدنظر مستقر در مجتمع خانواده ارومیه

13:41 - 15 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۱۰۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از محاکم تجدیدنظر مستقر در مجتمع خانواده ارومیه
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از محاکم تجدیدنظر مستقر در مجتمع خانواده ارومیه بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه محمد علینژاد معاون قضایی دادگستری کل استان صبح روز دوشنبه از شعب دفاتر محاکم تجدیدنظر استان مستقر در مجتمع خانواده ارومیه بازدید و با همکاران دیدار کرد.

عتباتی در این بازدید ضمن اطلاع از وضعیت رسیدگی‌ها و آمار شعب از نیازمندی‌ها و امکانات و لوازم اداری مورد نیاز شعب اطلاع حاصل کرد و دستورات لازم را در راستای تکمیل این نیازمندی‌ها به معاونان مربوطه صادر و از آن‌ها خواست اکیپی متشکل از معاونت مالی و پشتیبانی و معاونت آمار و فناوری اطلاعات در محل محاکم تجدیدنظر حاضر و نسبت به نیازسنجی موارد لازم و در سریعترین زمان ممکن نسبت به تهیه و تکمیل آن‌ها اقدامات لازم معمول شود.
 
رئیس کل دادگستری استان در خلال این بازدید تصریح کرد کار در دستگاه قضایی سخت است و باید محیط پیرامون کاری همکاران عزیز به گونه‌ای باشد که سختی این کار برای همکاران ملموس نباشد و این حداقل‌ترین کاری هست که می‌توانیم برای همکاران خدوم و زحمتکش انجام دهیم.

عتباتی همچنین با اشاره به آغاز اجرای طرح جهادی مختومه کردن پرونده‌های مسن و معوق در گفتگو با تک تک همکاران قضایی و اداری از ایشان خواست با عنایت و توجه ویژه در این طرح مشارکت جدی و عملیاتی داشته باشند تا به حول و قوه الهی بتوانیم به صورت چشم گیر موجودی شعب را کاهش دهیم.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از زحمات و تلاش‌های همکاران هم تقدیر و تشکر کرد و گفت: زحمات همکاران عزیز که در اجرای عدالت تلاش می‌کنند یقیناً ماجور درگاه الهی خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *