گفت‌وگو|

رئیس کل دادگستری اصفهان: سه میلیون و ۴۷۰ هزار متر از اراضی ملی استان رفع تصرف شده است

9:44 - 14 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۰۲۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اصفهان: سه میلیون و ۴۷۰ هزار متر از اراضی ملی استان رفع تصرف شده است
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن ماه از ۳۴۷ هکتار معادل ۳میلیون و۴۷۰هزار متر مربع اراضی ملی در استان رفع تصرف و این زمین‌ها به بیت‌المال بازگردانده شد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین اسدالله جعفری در گفت‌وگو با میزان، بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن‌ماه ۳۹ فقره قلع و قمع در راستای اجرای احکام پرونده‌هایی با موضوع تغییر کاربری در اراضی استان صورت گرفت.

وی افزود: ۸۴۴ مورد اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ مربوط به تغییر کاربری اراضی زراعی در بدو امر نیز در استان انجام شد و با اجرای این احکام و دیگر احکام پرونده‌های حقوقی از ۱.۷۶۳.۰۶۰ متر مربع اراضی استان اصفهان رفع تصرف شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان  به آزادی ۳۴۷ هکتار از زمین‌های ملی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن ماه از ۳۴۷ هکتار معادل ۳میلیون و۴۷۰هزار متر مربع اراضی ملی در استان رفع تصرف و این زمین‌ها به بیت‌المال بازگردانده شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری در پایان از آزادسازی ۲۲۹هزارو ۳۱۲ متر مربع از زمین‌های حریم و بستر رودخانه زاینده رود خبر داد و اذعان کرد: با تلاش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی به ویژه حوزه‌های قضایی حاشیه زاینده‌رود و با همکاری برخی نهاد‌ها و ارگان‌ها میزان ۲۲۹هزار و۳۱۲ متر مربع از زمین‌های حریم و بستر رودخانه زایند رود آزادسازی شد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *