برگزاری نمایشگاه بهاره برای شب عید در ۵ نقطه تهران

9:13 - 15 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۰۰۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
برگزاری نمایشگاه بهاره برای شب عید در ۵ نقطه تهران
نمایشگاه‌های بهاره از ۱۷ اسفند به مدت ۱۰ روز در پنج منطقه تهران برای تنظیم بازار شب عید برپا می‌شوند.

خبرگزاری میزان _ علی توسطی، رئیس اتاق اصناف تهران، در رابطه با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره گفت: نمایشگاه‌های بهاره در ۵ نقطه تهران شامل پارک ارم، فرهنگسرای خاوران، مصلی امام خمینی(ره)، حکیمیه و پارک ولایت برپا می‌شوند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها از تاریخ ۱۷ اسفند همزمان با نیمه‌شعبان آغاز به کار می‌کنند و به مدت ۱۰ روز تا ۲۶ اسفند ادامه خواهند داشت.  

توسطی بیان کرد: تعداد غرفه‌های در نظر گرفته شده نسبت به سال‌های قبل کمتر است و این تصمیم با توجه به وضعیت واحد‌های صنفی در شب عید اتخاذشده تا در این ایام واحد‌های صنفی نیز بتوانند فعالیت مناسبی داشته باشند.  

رئیس اتاق اصناف تهران به کالا‌های عرضه شده در این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: در این نمایشگاه‌ها کالا‌هایی مانند پوشاک، خشکبار، موادغذایی، کالای خواب، مواد شوینده، سوغات محلات و ... عرضه می‌شوند و بازرسان جهت نظارت بر فعالیت آن‌ها به صورت  تمام وقت در نمایشگاه‌ها حضور خواهند داشت.  

وی همچنین اظهار کرد: برخی از کالا‌ها با ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف عرضه خواهند شد؛ برخی کالا‌ها مثل شیرینی و آجیل بدون تخفیف و کالا‌هایی مانند پوشاک تا ۳۰ درصد تخفیف دارند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *