رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان ایرانشهر:برای افرادی که اقدام به رهاسازی فاضلاب در سطح معابر عمومی کنند پرونده قضایی تشکیل می‌شود

17:30 - 14 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۹۴۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان ایرانشهر:برای افرادی که اقدام به رهاسازی فاضلاب در سطح معابر عمومی کنند پرونده قضایی تشکیل می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان گفت:احداث سوله پردازش و ایستگاه میانی سایت دائمی دفن زباله ایرانشهر باید سریعا پیگیری شود.

خبرگزاری میزان_ احمدی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در کارگروه مدیریت پسماند و بهداشت شهرستان ایرانشهر و بمپور که با محوریت دادستانی ایرانشهر در راستای حفظ حقوق عامه برگزار گردید ضمن تذکر به شهرداری ایرانشهر جهت انجام جمع اوری زباله از سطح شهر و جمع اوری سگ‌های ولگرد گفت: برای شهروندانی که اقدام به رهاسازی فاضلاب‌های خود در سطح معابر و کوچه‌های شهر می‌کنند پرونده قضائی تشکیل و با آن‌ها برخورد قانونی صورت پذیرد

وی از انجام پاکسازی سایت و دفن زباله پسماند‌های شهری توسط شهرداری‌های ایرانشهر، بمپور، محمدان وقاسم اباد به صورت مستمر و نوبتی جهت جلوگیری از سوختن زباله‌ها و کاهش اتش سوزی در سایت دفن زباله خبر داد و افزود: باید گشت مشترک کارگروه بهداشت و مدیریت پسماند تشکیل شود تا این مشکل در شهرستان برطرف شود.

احمدی از برخورد با مطب‌ها و مراکز بهداشتی که در جهت دفن زباله‌های عفونی خود نسبت به انعقاد قرار داد با شرکت‌های طرف قرارداد در جهت بی اثر سازی زباله‌های تولیدی اقدام نکرده اند، خبر داد.

وی از شهرداری و فرمانداری ایرانشهرخواست تا هرچه سریعتر میدان دام این شهرستان را راه اندازی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر انجام طرح مطالعاتی ارزیابی زیست محیطی سایت دفن زباله و اخذ مجوزات زیست محیطی را لازم دانست و افزود:احداث سوله پردازش و ایستگاه میانی سایت دائمی دفن زباله ایرانشهر باید سریعا پیگیری شود.

 وی به شهرداری‌های ایرانشهر، بمپور، محمدان و قاسم اباد در جهت انجام مستمر جمع اوری زباله‌های محله‌های اسیب پذیر تذکر جدی داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *