رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیش‌بینی ۱۳ نقطه در پایتخت برای ساماندهی دست‌فروشان در روز‌های آخرسال

12:53 - 14 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۸۷۸
پیش‌بینی ۱۳ نقطه در پایتخت برای ساماندهی دست‌فروشان در روز‌های آخرسال
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: ۱۳ نقطه در سطح شهر برای ساماندهی دست‌فروشان در ایام منتهی به عید نوروز پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری شهر، حسین نظری در حاشیه یکصد و سی و سومین جلسه شورای شهر، با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح استقبال از بهار در سه بخش عمده انجام می‌شود، اظهار کرد: بخش اول درختکاری و اهدای درخت به شهروندان است که مردم می‌توانند از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه از طریق سامانه ۱۳۷ نهال درخواست کنند و نهال به آن‌ها تقدیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه در همین راستا از طریق سامانه ۱۳۷ فعالان این عرصه رصد خواهند شد و ۴۴ نفر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، یادآور شد: نهال‌ها از روز گذشته وارد تهران شده و از فردا آماده توزیع هستیم.

نظری افزود: در بخش دوم نورافشانی، گل آرایی و سایر موارد برای استقبال نوروز انجام می‌شود که خلاقیت در آراستگی فضای سبز و همچنین ایجاد تونل‌های نوری اعمال خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اعلام کرد: برای نظافت شهر نیز قرارگاهی برای هماهنگی بین ارگان‌ها تشکیل خواهد شد و جلسات آن در سه روز برگزار خواهد شد.

نظری با بیان اینکه ساماندهی مشاغل نیز بخش مکمل اقدامات ما در آستانه نوروز است، تصریح کرد: در مکان‌های مشخص امکانات و غرفه‌های موقت پیش بینی شده تا دست فروشان با انضباط خاصی فعالیت کنند و تقاضای ما از مردم و دست فروشان این است که با ما همراهی لازم را داشته باشند.

وی افزود: در ۱۳ نقطه این ساماندهی انجام می‌شود و به مناطق نیز اعلام کرده‌ایم که ساماندهی لازم را داشته باشند تا شاهد مزاحمت برای مردم نباشیم.

نظری با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر نیروی خدمات شهری و ۱۶ هزار نفر نیروی فضای سبز در سطح شهر برای ایام نوروز خدمات رسانی خواهند کرد، گفت: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، برنامه افطار تا سحر را نیز پیش‌بینی خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اعلام اینکه امکانات شهر محدود و گستردگی شهر زیاد است، خاطرنشان کرد: نورافشانی و آراستگی شهر متناسب با امکانات و داشته‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *