رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نماینده مجلس خبرگان رهبری: قوه قضاییه در بسیاری از امور نقش محوری و موثر دارد

14:44 - 13 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۷۰۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
نماینده مجلس خبرگان رهبری: قوه قضاییه در بسیاری از امور نقش محوری و موثر دارد
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، گفت: قوه قضاییه در دوره تحول دارای قاطعیت همراه با رافت اسلامی است و امروزه ورود دستگاه قضایی در بسیاری از حوزه‌ها و گره گشایی از مسائل و مشکلات، در جامعه بارقه امید ایجاد کرده و قوه قضاییه به واسطه جایگاهی که قانون اساسی به آن اعطاء کرده، در بسیار از امور نقش محوری و تاثیرگذار دارد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین مجید تلخابی در نشست بصیرتی که به مناسبت اعیاد شعبانیه در دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، اظهارکرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، بر حضور علما و نمایندگان خبرگان در بین «جوانان، دانشجویان، خوابگاه‌های دانشجویی و...» تاکید داشتند و بدون شک تبیین دستاورد‌های انقلاب و نظام برای جوانان، آن هم در برهه‌ای که دشمن از هیچ توطئه، تخریب و هجمه‌ای علیه نظام دریغ نمی‌کند، بسیار ضروری است.

وی افزود: نقش نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به واسطه جایگاه حقیقی و حقوقی، در بحث جهاد تبیین بسیار حائز اهمیت است و قطعاً علمای مجلس خبرگان همانطور که در گذشته در بحث صیانت از انقلاب و نظام پای کار بودند، در دوره جهاد تبیین نیز با تمام توان در جامعه حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام تلخابی ادامه داد: قوه قضاییه در دوره تحول دارای قاطعیت همراه با رافت اسلامی است و ورود دستگاه قضایی در بسیاری از حوزه‌ها و گره گشایی از مسائل و مشکلات، در جامعه بارقه امید ایجاد کرده و در حال حاضر قوه قضاییه به واسطه جایگاهی که قانون اساسی به آن اعطاء کرده، در بسیار از امور نقش محوری و تاثیرگذار دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری همچنین تاکیدکرد: امروزه مسئولان قضایی استان قزوین صادقانه و خالصانه در بین مردم حضور دارند و همچنین با تعامل سازنده با سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها تاکنون گره گشای مشکلات چندین ساله استان بوده و در بسیار از حوزه بخصوص صنعت و تولید، صیانت از منابع طبیعی و... ورود به موقع و جدی داشته اند و این اقدامات موجب امیدواری و رضایتمندی مردم شریف استان شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *