آمریکا بیش از هر کشور دیگری محتوای آزار جنسی کودکان را میزبانی می‌کند

13:25 - 13 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۶۷۴
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
آمریکا بیش از هر کشور دیگری محتوای آزار جنسی کودکان را میزبانی می‌کند
تحقیقات جدید نشان از موارد متعدد آزار جنسی و سوء استفاده از کودکان در آمریکاست

خبرگزاری میزان - سوء استفاده جنسی از کودکان یک مشکل بهداشت عمومی مهم و یک تجربه نامطلوب دوران کودکی در آمریکا به شمار می‌روند.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا، بسیاری از کودکانی که در این کشور قربانی کود‎‌آزاری قرار می‌گیرند هرگز درباره این تجربه خود سخن نمی‌گویند و بنابراین آمار ارائه شده در این زمینه احتمالا عمق این بحران را به درستی بیان نمی‌کنند.

از هر ۴ دختر در آمریکا، یک نفر و از هر ۱۳ پسر، یک نفر، کودک آزاری جنسی را تجربه می‌کنند.

بر اساس تحقیقات، فردی که کودک یا اعضای خانواده، او را می‌شناسند و مورد اعتماد آنهاست، ۹۱ درصد از سوء استفاده جنسی از کودک را مرتکب می‌شوند.

کل بار اقتصادی آزار جنسی کودکان در طول عمر در آمریکا طی سال ۲۰۱۵ حداقل ۹.۳ میلیارد دلار برآورد شده است.

تجربه سوء استفاده جنسی از کودکان می‌تواند بر نحوه تفکر، رفتار و احساس یک فرد در طول زندگی تأثیر بگذارد؛ این امر می‌تواند منجر به پیامد‌های کوتاه مدت و بلند مدت سلامت جسمی، روانی و رفتاری شود.

زنانی که قربانی سوء استفاده جنسی از کودکان قرار می‌گیرند، ۲ تا ۱۳ برابر بیشتر در معرض خطر قربانی شدن خشونت جنسی در بزرگسالی نیز هستند.

آزار آنلاین کودکان در آمریکا

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که آمریکا بیش از هر کشور دیگری در جهان محتوای آزار جنسی کودکان را به صورت آنلاین میزبانی می‌کند؛ بر اساس گزارش بنیاد «واچ اینترنت»، سازمانی مستقر در انگلیس که برای شناسایی و حذف محتوای توهین‌آمیز کار می‌کند، آمریکا در پایان مارس ۲۰۲۲، ۳۰ درصد از کل محتوا‌های جهانی آزار جنسی کودکان را به خود اختصاص داده است.

بر اساس داده‌های گزارش سالانه این بنیاد، آمریکا میزبان ۲۱ درصد از محتوا‌های جهانی آزار کودکان در پایان سال ۲۰۲۱ بوده است.

طبق بررسی مرکز تحقیقات جنایات علیه کودکان دانشگاه نیوهمپشایر، ۱۶ درصد از جوانان در آمریکا حداقل یک نوع سوء استفاده جنسی را قبل از ۱۸ سالگی تجربه کرده‌اند.

این مطالعه که در مجله «شبکه باز» انجمن پزشکی آمریکا منتشر شده است، نخستین مطالعه جامعی است که به انواع مختلف سوء استفاده جنسی از کودکان به صورت آنلاین می‌پردازد.

این بررسی نشان داد که ۶۲ درصد از مرتکبین سوء استفاده جنسی آنلاین از آشنایان زندگی آفلاین کودکان بودند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *