وضعیت اسفناک انبار‌های اموال تملیکی در سطح کشور ساماندهی شد

10:42 - 13 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۶۲۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وضعیت اسفناک انبار‌های اموال تملیکی در سطح کشور ساماندهی شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۸ هزار میلیارد تومان کالا‌های اموال تملیکی بوشهر تعیین تکلیف شده است.

خبرگزاری میزان _ احسان خاندوزی در رابطه با وضعیت انبار‌های اموال تملیکی گفت: در حوزه اصلاح ساختار سازمان اموال تملیکی در کل کشور اتفاقات خوبی رخ داده است و شاهد بهبود وضعیت هستیم.

 وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به وضعیت اسفناک انبار‌های اموال تملیکی کشور بیان کرد: طی یک سال گذشته ۲۸ هزار میلیارد تومان از کالا‌های سنوات قبل تعیین تکلیف شد که یک رکورد بی سابقه است و واگذاری‌ها به صورت شفاف با حراج الکترونیک انجام شد.

وی ادامه داد: در زمینه میزان اعاده کالا‌ها به فعالان اقتصادی شاهد افزایش ۱۷۸ درصد در استان بوشهر هستیم که این میزان در کشور ۹۰۰ درصد است.

خاندوزی خاطرنشان کرد: در میزان فروش کالا‌ها در استان بوشهر ۲۶۰۰ درصد رشد را شاهد هستیم. از ۱۳۰ میلیارد به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر رسیده است.

وی در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه هزار خودرو بلاتکلیف هم تعیین‌تکلیف شد تاکید کرد: همین میزان خودرو‌های باقی مانده نیز با رسیدگی سریع‌تر تعیین‌تکلیف می‌شوند.

به گزارش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به رشد ۱۴۱ درصدی ترانزیت کالا از طریق گمرکات استان بوشهر از نظر وزنی افزود: ورودی کالا‌های وارداتی هم ۲۳۲ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *