افزایش مرگ‎های ناشی از مصرف فنتانیل در آمریکا/واکنش تمسخرآمیز بایدن جنجال برانگیز شد

8:11 - 13 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۵۷۶
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
افزایش مرگ‎های ناشی از مصرف فنتانیل در آمریکا/واکنش تمسخرآمیز بایدن جنجال برانگیز شد
مادر دو فرزندی که به طور تصادفی بر اثر ماده فنتانیل جان خود را از دست دادند به دلیل تمسخر بایدن خواستار عذرخواهی وی شد.

خبرگزاری میزان - مادر دو پسر آمریکایی که بر اثر مسمومیت تصادفی با «فنتانیل» جان باختند، رئیس جمهور آمریکا را به خاطر خنده در هنگام بیان داستان مرگ غم انگیز آن‌ها به باد انتقاد گرفته و از بایدن خواست که عذرخواهی کند.

به گزارش «یاهو نیوز»، «کیسلینگ» در ویدئویی که به تازگی منتشر شده، می‎گوید که اظهارات بایدن در مورد مرگ پسرانش، «غیرقابل قبول» بوده است.

وی گفت: من از دیدن این ویدئو امروز شوکه شدم، زیرا بایدن در مورد یک نماینده کنگره صحبت کرد که گفته بود مرگ فرزندان من دلیل شکست سیاست‌های رئیس جمهور است، اما اواشتباه کرده است.

ویدئو‌های منتشر شده نشان می‎دهد که بایدن در هنگام صحبت درباره مرگ این دو جوان آمریکایی شروع به خندیدن می‌کند.

مادر این دو پسر آمریکایی در ویدئویی که به اشتراک گذاشته، می‌گوید: چطور اینگونه در مورد مرگ پسران من صحبت می‌کنی؟ به این دلیل که یک نماینده کنگره صحبت اشتباهی کرده است؟ از دست دادن پسران من را مسخره می‌کنی؟ چطور جرات می‌کنی.

«کیسلینگ» اخیرا در کنگره در مورد دو پسرش، شهادت داد که آنها در سال ۲۰۲۰ پس از مصرف مسکن‌هایی که حاوی ماده  «فنتانیل» بوده و آنها اطلاع نداشتند، جان باختند.

یک نماینده جمهوری‌خواه، مرگ این دو پسر آمریکایی را در نتیجه سوء مدیریت بحران مرزی در آمریکا از سوی بایدن عنوان کرده بود؛ این در حالی است که مرگ آن‌ها پیش از ادای سوگند بایدن به عنوان رئیس جمهور روی داده است.

«کیسلینگ» همچنین می‎گوید که بسیاری از دولت‌های آمریکا نتوانستند به درستی به بحران دارو و «فنتانیل» رسیدگی کنند و بایدن نیز در این باره مقصر است.

این زن آمریکایی دراظهارات خود خطاب به بایدن، گفت: افزایش ۲۲ درصدی مرگ و میر ناشی از «فنتانیل» از زمانی که شما رئیس جمهور شده‌اید چه می‌شود؟

وی اظهار کرد: آیا به خندیدن ادامه می‌دهی؟ در مورد کسانی که زیر نظر شما جان خود را از دست داده‌اند؟ آیا باید آن‌ها را بیاوریم تا بتوانید در چشمان آن‌ها نگاه کنید و بخندید؟ مشکل شما چیست؟ این غیرقابل قبول است و رئیس جمهور ما باید از من عذرخواهی کند و باید پاسخگو باشد.

به گفته این زن آمریکایی، رئیس جمهور آمریکا باید برای مقابله با بحران مواد مخدر در آمریکا و مقدار زیادی «فنتانیل» که از طریق مرز جنوبی وارد این کشور می‌شود، اقدامات بیشتری انجام دهد.

«کیسلینگ»، همچنین گفت: من آرزو می‌کنم که بایدن نگرانی جدی برای جان‌های از دست رفته نشان دهد. رفتار امروز او گویای همه چیز است و به شما می‌گوید که طرز فکر او چگونه است.

انتهای پیام/


برچسب ها: آمریکا جو بایدن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *