رئیس کل دادگستری استان کرمان مشکلات اجتماعی، عمران شهری و فرهنگی شهرستان راور را پیگیری کرد

14:17 - 12 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۵۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمان مشکلات اجتماعی، عمران شهری و فرهنگی شهرستان راور را پیگیری کرد
رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر راور، مشکلات اجتماعی و فرهنگی این شهرستان و مطالبات مردم از سوی نمایندگان آن‌ها در شورای اسلامی شهر را پیگیری کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در سفر یکروزه به شهرستان راور، اظهارکرد: شهرستان راور به دلیل قرار گرفتن در ورودی استان، از سمت خراسان و خروجی به سمت خراسان جنوبی، پیشانی استان کرمان به شمار می‌رود که از مردمی نجیب، انقلابی و مومن برخوردار است.

وی با اشاره به این مطلب که مردم شهرستان راور حق خود نسبت به نظام و انقلاب اسلامی را ادا کرده‌اند، تصریح کرد: مردم این شهرستان از مسئولان استانی و ملی انتطار دارند مشکلات آن‌ها را برطرف کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که شهر راور از نظر مبلمان شهری، امکانات موردنیاز مسافران عبوری، مسائل بهداشتی و ... مشکلاتی دارد، تاکید کرد: در این شهرستان ظرفیت‌های خوبی نیز وجود دارد و باید با به فعلیت رساندن آن‌ها در راستای رفع مشکلات موجود گام برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی ادامه داد: ظرفیت‌های ترانزیتی، صنایع دستی و فرش شهرستان راور از شهرت بالایی برخوردار است و این شهر به عنوان شهر جهانی فرش دستباف در کشور و جهان مطرح است.

وی اظهارکرد: باید تلاش شود با رفع مشکلات شهرستان، امید بیشتری برای مردم این منطقه ایجاد شود و مشارکت آن‌ها در عمران و آبادانی منطقه ارتقا یابد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که خاکی بودن ۶۰ درصد معابر شهر راور موجب گلایه مندی مردم شده است، تصریح کرد: باید با پیگیری مشکلات موجود برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی همچنین تاکیدکرد: دستگاه قضایی در حد توان خود از طرح‌های توسعه‌ای در مناطق مختلف از جمله شهرستان راور حمایت می‌کند تا این شهرستان نیزمانند همه شهرستان‌های استان و کشور، از حق خود بهره‌مند و مردم و مسافران عبوری از مزایای آن برخوردار شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *