اعزام تمامی دانش‌آموزان عشایر متوسطه دوم به اردو‌های راهیان پیشرفت تا پایان سال

12:53 - 09 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۰۸۹
اعزام تمامی دانش‌آموزان عشایر متوسطه دوم به اردو‌های راهیان پیشرفت تا پایان سال
دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر اعلام کرد که در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و عمل به دستورات رئیس جمهور، بیش از ۲۰۰ دانش آموز عشایر به اردو‌های راهیان پیشرفت در مناطق نفتی و پتروشیمی جنوب کشور اعزام می‌شوند. به گزارش ایسنا،

 خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در راستای سیاست‌های عدالت محور دولت سیزدهم و برنامه‌های پیوست عدالتی وزیر آموزش‌وپرورش و دستورات ریاست جمهور مبنی بر آشنایی دانش آموزان باعظمت و کارکرد‌های انقلاب اسلامی، بیش از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان عشایر که از مناطق مختلف کشور انتخاب‌شده‌اند، از مراکز نفتی و پتروشیمی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

 این دانش آموزان با حضور در شهر تهران و اردوگاه باهنر و با همکاری صنایع هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهرداری تهران از صنایع هوا و فضا مستقر در تهران و برج میلاد بازدید و با دستاورد‌های نظامی و معماری انقلاب اسلامی آشنا خواهند شد.

 دانش آموزان پس از بازدید از مراکز صنعتی شهر تهران با وزیر آموزش‌وپرورش و تعدادی از اعضای شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش دیدار و گفتگو خواهند کرد و آنان را با مسائل و مشکلات مدارس عشایری و نیاز‌های این مدارس بیشتر آشنا خواهند کرد، همچنین از نزدیک در جریان برنامه‌ها و دغدغه‌های مدیران آموزش‌وپرورش برای بتوسعه آموزش‌های مناطق عشایری قرار خواهند گرفت.

 این ۲۰۰ دانش‌آموزان در مرحله دوم اردوی خود، پس از حضور در تهران با اعزام هوایی به شهر ماهشهر از تأسیسات پتروشیمی هلدینگ خلیج‌فارس در این منطقه نفتی بازدید و با دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه صنایع نفتی و پتروشیمی بیشتر آشنا خواهند شد.

 شایان‌ذکر است، بر اساس برنامه‌ریزی دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر کشور تا پایان سال ۱۴۰۱ تمام دانش آموزان عشایر دوره متوسط دوم به اردو‌های راهیان پیشرفت خواهند رفت و با دستاورد‌های علمی، صنعتی و نظامی انقلاب اسلامی آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *