رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسئولان قضایی استان بوشهر با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان و ۲ خانواده جانباز دیدار کردند

13:47 - 08 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۸۵۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان بوشهر با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان و ۲ خانواده جانباز دیدار کردند
رئیس کل دادگستری استان بوشهر همراه با مسئولان قضایی استان به مناسبت روز پاسدار با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان و ۲ خانواده جانباز دیدار کردند.

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه مسئولان قضایی استان با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان به مناسبت روز پاسداردیدار کرد

مهدی مهرانگیز در دیدار با سردار سرتیپ رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه روز پاسدار را به همه پاسداران معزز تبریک و تهنیت گفت.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران سپاه از نهاد‌های مردمی است و همه از ارائه خدمات ارزنده سپاه در همه عرصه‌ها آگاه هستند و از همه مهمتر ولایتمداری سپاه امتیاز ویژه‌ای برای کشور است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به ایستادگی با قدرت نظامیان عزیزمان در بخش‌های مختلف در مقابل دشمنان اشاره کرد و گفت: قدرت بازدارندگی امروز را مدیون دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری مقام معظم رهبری هستیم.


مهرانگیز ادامه داد: بین مجموعه دادگستری و سپاه تعاملات خوبی برقرار است که موجب هم افزایی بیشتر در استان شده است.

وی عنوان کرد: امنیت پایداری که امروز در استان وجود دارد به دلیل تعامل و همدلی بین دستگاه‌ها است و مردم این را به خوبی احساس می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین از تلاش‌ها و خدمات ارزنده فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و سایر کارکنان مجموعه سپاه با اهدای لوح؛ تقدیر و قدردانی کرد.

 

مسئولان قضایی استان بوشهر با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان و 2  خانواده جانباز دیدار کردند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه مسئولان قضایی استان از ۲ همکار و خانواده آنان به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز دیدار و تجلیل کرد.

در این دیدار نیز مهدی مهرانگیز ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز به مقام شامخ شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس و شهدای حرم و امنیت اشاره کرد و افزود: ما باید قدردان ایثارگری و فداکاری شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آنان باشیم، زیرا آنان مایه افتخار جامعه و میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور هستند و هیچ گاه نباید رشادت‌ها و ایثارگری این عزیزان فراموش شود.

وی افزود: تمام آحاد جامعه و مسئولان باید در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین دستاورد‌های نظام مقام اسلامی تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره بر لزوم جهاد تبیین در مواجهه با دشمنان، گفت: دشمن امروز ازتمامی ابزار‌های خود استفاده میکند تا نظام ما را تضعیف کند و با دروغ پردازی و هجمه‌های مختلف می‌خواهند به نظام مقدس جهموری اسلامی لطمه وارد کنند که همه مسئولان و مردم باید هوشیار باشند و در زمینه جهاد تبیین با تلاش و آگاهی رسانی و شفاف سازی از تمامی دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند تا توطئه‌های دشمن، مثل همیشه نقش بر آب شود.


در این دیدار نیز با اهدای لوح سپاس وهدایایی از ایثارگری این خانواده‌های معزز قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *