تقدیر رئیس کل دادگستری استان کردستان از فرمانده سپاه استان

13:55 - 06 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۵۱۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تقدیر رئیس کل دادگستری استان کردستان از فرمانده سپاه استان
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار ، رئیس کل دادگستری استان کردستان با حضور در فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان این روز را به فرمانده سپاه استان از خدمات وی تقدیر کرد. 

خبرگزاری میزان - به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان ، رئیس کل دادگستری استان کردستان ، استاندار کردستان ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران نظامی و انتظامی استان از زحمات و تلاشهای سردار سیدصادق حسینی  فرمانده سپاه استان تقدیر شد. 

در این جلسه ، حجت الاسلام حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن تبریک اعیاد سعید شعبانیه و میلاد حضرت امام حسین (ع ) و روز پاسدار و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز ، این روز را به فرمانده سپاه استان و تمامی کارکنان شاغل در سپاه استان تبریک گفت و اظهار کرد: سپاه استان در راستای فرامین فرمانده کل قوا ، مقام معظم رهبری به وظایف خود عمل نموده است و به همین دلیل این نهاد مقدس با دشمنی و تحریم دشمنان نظام مواجه گردیده است. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین به خصایص و ویژگی های حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) اشاره کرد و بیان کرد: ادب در مقابل امام زمان خویش و ولایتمداری این ستوده الهی از شاخص ترین ویژگی هاست که امیدواریم خداوند متعال به ما توفیق عمل به این خصایص و ویژگیها را عطا فرماید. 

گفتنی است که در پایان این مراسم ، رئیس کل دادگستری استان کردستان با اهدای لوح تقدیر از فرمانده سپاه استان تجلیل کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *