ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی بهشت زهرا (س) در اختیار خیرین مدرسه ساز/ امضا تفاهم نامه همکاری جامعه خیرین مدرسه ساز و سازمان بهشت زهرا (س)

18:30 - 15 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۷۳۴
مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های فرهنگی جامعه خیرین مدرسه‌ساز و سازمان بهشت زهرا (س) عصر روز دوشنبه ۱۴ آبان ۹۷  در ساختمان مجمع خیرین مدرسه ساز تهران برگزار شد.

ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی بهشت زهرا (س) در اختیار خیرین مدرسه ساز/ امضا تفاهم نامه همکاری جامعه خیرین مدرسه ساز و سازمان بهشت زهرا (س)به گزارش گروه جامعه ، در این مراسم که با حضور امیر بنی آدم، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، حجت الاسلام میرتاج الدینی مشاور قائم مقام  صداوسیما و سعید خال  مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)  و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، طرفین بر تعامل نهاد مردمی خیرین مدرسه ساز با نهاد‌های فرهنگی از جمله سازمان بهشت زهرا (س) به دلیل دارا بودن ظرفیت‌های مشترک همکاری تاکیدکردند و این تفاهم نامه را بستری مناسب برای تعامل هدفمند سازمان بهشت زهرا (س) با مجموعه خیرین مدرسه ساز را در راستای گسترش فرهنگ مدرسه سازی دانستند.

در این تفاهم‌نامه بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی سازمان بهشت زهرا (س) مانند تهیه و نصب بنر‌های انگیزشی و اقناعی در بیلبورد‌های محیطی بهشت زهرا (س) به منظور جلب و جذب نیکوکاران، ترویج فرهنگ اختصاص نذورات به امر مقدس مدرسه سازی و چاپ و توزیع بروشور‌های اطلاع رسانی از فعالیت و نقش خیرین در اعتلای نظام تعلیم و تربیت اسلامی، برای اشاعه فرهنگ مدرسه سازی تاکید شد.

در ابتدای این جلسه محمد رضا قربانی  مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز تهران با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی سازمان بهشت زهرا (س) و به لزوم استفاده از این نهاد فرهنگی تاکید کرد و با تقدیر و تشکر از مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) همکاری‌های فرهنگی با این مجموعه را باعث اتفاقات خوب فرهنگی در حوزه مدرسه سازی و اشاعه فرهنگ نیکوکاری در کشور دانست.

در ادامه امیر بنی آدم رییس مجمع خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: مشارکت در کار‌های خیر از آن دست کار‌هایی است که در جامعه ما با فرهنگ اصیل و اعتقادات مذهبی عجین شده و در دین مبین اسلام هم به این امر بسیار توصیه شده است. از این رو ما در جامعه خیرین با همکاری و تعامل سازمان‌ها  و نهاد‌های دارای ظرفیت سعی در کمک به ترویج هر چه بیشتر این فرهنگ داریم و سازمان بهشت زهرا (س) هم که از ظرفیت بالای فرهنگی در این حوزه برخوردار است.

وی افزود: نگاه و نگرش مدیریت سازمان بهشت زهرا (س) فرهنگی است و با تعامل و همکاری‌های بین دو نهاد می‌توان فرهنگ مدرسه سازی را در جامعه ترویج و افزایش داد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی مشاور قائم مقام  صداوسیما هم با اشاره به مبارک بودن این جلسه گفت: از نگاه قرآن دو امر مهم به عنوان فریضه برای مسلمین مطرح شده است. یکی رابطه انسان با خالق و یکی رابطه انسان با مخلوق که بر هر دوی اینان تأکید شده است و رابطه با مخلوق، به جز رابطه در احسان و از خود گذشتگی نمی‌تواند باشد. به همین دلیل این فرهنگ قرآنی است و بستر کار‌های خیر از جمله مدرسه سازی بستری آماده و بجا است و انتخاب سازمان بهشت زهرا (س) برای تعامل و همکاری انتخابی مناسب و خوب است.

در ادامه سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)  و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به اشعار حافظ و شعرای بزرگ کشور دو ویژگی کار خیر را در پنهان بودن و برای خدا بودن آن دانست و گفت: فلسفه این موفقیت هم همین نهان و خدایی بودن است و بنده و سازمان بهشت زهرا (س) با علاقه در اشاعه این فرهنگ در کنار شما هستیم.  

وی با اشاره به حوادث طبیعی مانند زلزله‌های بم و منجیل و کرمانشاه و اینکه پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) همواره در امورات خیر پیشتاز هستند گفت:  سازمان بهشت زهرا (س) در روز‌های سخت در کنار مردم بوده است و همیشه جز اولین سازمان‌هایی بوده است که در کار‌های خیر نیز پیش قدم می‌شود.

در انتهای جلسه تفاهم نامه تعامل فرهنگی بین طرفین امضا شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *