رکورد جرایم جنسی در انگلیس طی سال 2022

15:53 - 09 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۵۲۱۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
موارد جرایم جنسی ثبت شده در انگلیس طی سال 2022 رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

خبرگزاری میزان - تعداد جرایم جنسی ثبت شده توسط پلیس انگلیس در سال منتهی به سپتامبر 2022 به بالاترین حد خود رسید و در مقایسه با قبل از همه‌گیری ویروس کرونا بیش از یک پنجم افزایش یافت.

به گزارش «گاردین»، آمارهای وزارت کشور انگلیس که به تازگی منتشر شده، نشان می‌دهد در سال منتهی به سپتامبر 2022، حدود 200 هزار مورد جرایم جنسی توسط نیروهای نظامی در سراسر انگلیس و ولز و همچنین بیش از 70 هزار مورد تجاوز جنسی ثبت شده است.

این رقم 22 درصد بیشتر از سال منتهی به مارس 2020، قبل از همه‌گیری ویروس کرونا بود؛ تعداد جرایم جنسی ثبت شده در طول قرنطینه کرونا کاهش یافت، اما از آوریل سال گذشته افزایش مستمری داشته است.

این ارقام نشان می‌دهد که تعداد بالایی از جنایات جنسی گزارش شده است؛ تنها با نگاهی به نیروهای پلیس که داده‌های اضافی را به وزارت کشور انگلیس ارائه می‌دهند، 22 درصد از تمام جرایم جنسی و 31 درصد تجاوزهای ثبت شده مربوط به جنایاتی است که بیش از یک سال قبل رخ داده است.

تعدادی از موارد آزار جنسی در طول سال تا سپتامبر اتفاق افتاده است، از جمله محکومیت «وین کوزنز»، افسر انگلیس به دلیل تجاوز و قتل «سارا اورارد» و دستگیری «دیوید کریک»، افسر پلیس دیگر که به 49 مورد آزار جنسی از جمله 24 مورد تجاوز جنسی اعتراف کرده است.

«دایانا فاوست»، مدیر اجرایی موسسه خیریه حمایت از قربانیان، گفت: این افزایش عظیم در جرایم جنسی ثبت شده در حالی اتفاق می‌افتد که درصد مواردی که عدالت در مورد آنها اجرا می‌شود به پایین‌ترین حد جدید رسیده است؛ متهم شدن در پرونده‌های تجاوز و جرایم جنسی در شش سال گذشته به شدت کاهش یافته است و این یک سیستم در بحران است، ما در مسیری هستیم که اعتماد قربانیان به سیستم عدالت کیفری را به طور کلی از بین می‌بریم.

انتهای پیام/


برچسب ها: انگلیس آزار جنسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *