غیبت عجیب درستکار در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

11:42 - 02 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۴۹۷۴
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در حالی در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور نداشت که غیبتش سوال‌برانگیز شده است.

خبرگزاری میزان - مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در قالب مسابقات قهرمانی کشور در حالی روزهای ۲۸ تا ۳۰ دیماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که غیبت سرمربی تیم ملی در این مسابقات سوال‌برانگیز شد.
پژمان درستکار در حالی که باید به عنوان نفر اول کادرفنی تیم ملی عملکرد مدعیان را زیر نظر می‌گرفت، اما ترجیح داد به امور شخصی‌اش برسد تا ارزیابی فنی آزادکاران.

شاید این موضوع مطرح شود که نیازی به حضور او در سالن نبوده و نفرات منتخب بر اساس نتایج مشخص هستند یا سایر اعضای شورای فنی در سالن حضور داشته و موارد را بررسی کرده‌اند، اما از درستکار به عنوان نفر نخست فنی تیم ملی انتظار می‌رود اهمیت بیشتری به این موارد داشته باشد تا مبادا انگیزه کشتی‌گیران جوان در این میان از بین برود.
در هر حال حضور‌ سرمربی تیم ملی در سالن مسابقات می‌تواند انگیزه مضاعفی به مدعیان برای ارایه عملکرد بهتری بدهد.

البته هنوز فدراسیون کشتی توضیح قانع کننده‌ای درباره غیبت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان مرحله اول انتخابی تیم ملی نداده است و خود این مربی هم سکوت کرده‌است، اما محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در این خصوص گفته است: «درستکار در روزهای مسابقات دچار مشکل شده بود که با هماهنگی قبلی نتوانست در مسابقات شرکت کند. درست است او باید به عنوان سرمربی تیم ملی در این مسابقات حضور می‌داشت، اما غیبتش هم مشکلی ایجاد نکرد و همه چیز به خوبی برگزار شد.»

از سوی دیگر شایعاتی در فضای مجازی مطرح شده است که درستکار برای پیگیری امور شخصی خود و دیدار با خانواده‌اش راهی آمریکا شده است و دلیل غیبتش در این مسابقات عدم حضور در ایران بوده است، هرچند هیچ منبعی این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده است و تنها کسی که می‌تواند توضیحات کامل در این رابطه داشته باشد پژمان درستکار است تا با شفاف‌سازی در این خصوص از گمانه‌زنی‌ها و ایجاد شبهه جلوگیری کند.

البته در این میان زمزمه‌هایی نیز مبنی بر احتمال عمل جراحی زانو توسط درستکار وجود دارد، اما همانطور که عنوان شد با توجه به عدم اطلاع رسانی دقیق از سوی فدراسیون کشتی در این خصوص نمی‌توان اظهار نظر دقیقی درباره غیبت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی کشور داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *