واکنش تند کولیبالی به اظهارات نکونام و کنار گذاشته شدن از لیست فولاد

12:46 - 01 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۳۶۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فولاد خوزستان به اظهارات نکونام در خصوص کنار گذاشته شدن از لیست فولاد واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - پس از تساوی تیم فولاد خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، جواد نکونام در نشست خبری پایان این بازی اعلام کرد با وجود کیفیت خوب موسی کولیبالی، مجبور است این مدافع را برای خرید یک مهاجم در لیست خروج قرار دهد.

از همین رو کولیبالی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به روزهای پایانی حضورش در تیم فولاد خوزستان واکنش نشان داد که در زیر می‌خوانید:

«خدا راشکر می‌کنم که ۱۰ سال است در فوتبال ایران بازی می‌کنم و ۹ سال است که در فوتبال خوزستان حضور دارم. تقریبا تمام هواداران و مردم خوزستان از لحاظ اخلاقی من را می‌شناسند، نه بازیکن بی انضباطی هستم و نه از نظر اخلاقی در تیم مشکلی داشته‌ام. از لحاظ فنی هم تقریبا کارنامه مشخصی دارم.

۱۰ سال در کشور ایران فوتبال بازی کردن آن هم به عنوان یک بازیکن خارجی، خود نشان دهنده همه چیز است. ۴ سال در این تیم زحمت کشیدم و نمی‌گذارم زحماتم بی نتیجه بماند و به من بی احترامی شود. همه هواداران می دانند که اگر تیم الان در آسیا است به خاطر زحمات سال گذشته بازیکنان است.

اجازه نمی‌دهم که به من بی احترامی شود و جایی که با تمام توانم تلاش کردم چند روز قبل از بسته شدن نقل و انتقالات بگویند که می‌خواهیم به جای تو بازیکن بگیریم. اگر قرار باشد از تیم جدا شوم، به خاطر مسائل فوتبالی نیست و موضوع چیز دیگری است که بعدها خواهم گفت. هواداران لطفا آگاه باشند».

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *