رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ساپینتو: بازی زیبایی نبود، دوباره از ما امتیاز گرفتند/ مساوی هم نه،‌ باید برنده می‌شدیم

19:19 - 29 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۱۴۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: لایق مساوی هم نبودم، لایق برد بودیم، اما متأسفانه باختیم؛ این فوتبال است و این هم داور است، داوران تصمیم گیرنده بازی هستند.

خبرگزاری میزان – ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی خیلی خوبی بود که بین دو تیم خیلی خوب برگزار شد. نیمه اول خیلی رقابتی بود. در 45 دقیقه اول موقعیت‌های زیاد و بهتری داشتیم. یک توپ لو رفت و آنها یک فرصت گلزنی داشتند. نتیجه در نیمه اول خوب بود. با وجود جنگندگی که داشتیم کیفیتی که می‌خواستیم را در نیمه اول نداشتیم.

*بازی زبیایی را از هردو طرف ندیدیم. رقابتی بود ولی زیبا نبود. به نظرم بعد از اینکه گل خوردیم، با چند تعویض بازی را واقعا عوض کردیم. خوب بازی کردیم و گل زدیم. بعد هم یک پنالتی داشتیم. داور خطا روی محبی را نگرفت و به او کارت زرد داد. تیم حریف هم موقعیت زیادی نداشت. فقط چند ضربه کاشته داشت. یکی دو بار پشت محوطه جریمه ما موقعیت ایجاد کردند اما با توپ نمی‌توانستند وارد محوطه جریمه شوند و فرصت سازی کنند.

*داور یک پنالتی گرفت. هنوز ندیدم ولی به بازیکنم اطمینان دارم. بازیکنان تماسی با هم داشتند. داور هم در آن موقعیت نمی‌توانست ببیند تماس دارند یا نه، دوباره از ما امتیاز گرفتند. ما لایق مساوی هم نبودیم. لایق برد بودیم ولی متاسفانه باختیم. این فوتبال است و این هم داور است. داوران تصمیم گیرنده بازی هستند.

*افزایش اختلاف با صدر جدول و از دست دادن شانس قهرمانی؟ هیچ چیزی را از دست ندادم. هنوز امتیازاتی که باید بگیریم مانده است.

*رفتارهایی که از بازیکنان می‌بینم با وجود این همه مصدومیت، رفتار خیلی خوبی است. علیرضا رضایی هم روی بدشانسی گل خورد. بازیکن خیلی خوبی است. صددرصد به او اطمینان دارم.

*بهتر نبود در طول فصل بیشتر به رضایی بازی می‌داد؟ بله، این اشتباه من است. مشکلی نیست.

*آیا تیمی که به دنبال قهرمانی است احتیاج ندارد در بازی‌های بزرگ امتیاز کامل را بگیرد؟ نباید فراموش کنیم که هنوز در این رقابت‌ها کار داریم و می‌توانیم به قهرمانی هم برسیم.

*تاثیر صحبت‌های داور با بازیکنان؟

البته که تاثیرگذار بود و باید این‌ مسائل بررسی و شفاف‌سازی شوند. این مسائل نرمال نیست. رفتار با محبی نرمال نبود. یک پنالتی شفاف داشتیم و جریمه ما هم در دقیقه ۹۰، نیازمند به یک دید سوپرمنی بود. نمی‌شد تمامی حرکات آن موقعیت دیده شود. نمی‌شد آن تماس را دید. ما ۱۰ بار در تلویزیون نگاه می‌کنیم. تماس وجود دارد اما به آن شدت نیست. داور در آن صحنه به خاطر جایگاهش نمی‌توانست به خوبی موقعیت را ببیند. این نیاز به دید خیلی خوب داشت. او یک کیلومتر از صحنه فاصله داشت. موقعیت ارسلان هم ۵۰-۵۰ داشت اما ما می‌توانستیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم اما سه امتیاز بازی را از دست دادیم. حداقل دو امتیاز ما را گرفتند. اگر پنالتی ما گرفته می‌شد شاید پنالتی آن‌ها گرفته نمی‌شد.

*کمبود در بازیکنان؟

من از کلمه اگر استفاده نمی‌کنم. وقتی مربی همه بازیکنان خود را دارد می‌تواند بهتر عمل کند. من بهانه نمی‌آورم. در بازی رفت هم دو اشتباه داوری بزرگ وجود داشت و پنالتی و گل ما را نگرفتند. می‌دانید چرا من روی تیم خود مثبت هستم؟ درست است که ما مقابل سپاهان امتیاز از دست دادیم اما ما لایق باخت نبودیم. بعضی اتفاقات در فوتبال می‌افتد که مربی هم نمی‌تواند آن را کنترل کند. ما کار خود را انجام می‌دهیم. تیم ما عملکرد خوبی داشت. ما لایق نباختن و بردن بودیم. داور اشتباه بزرگی انجام داد و نتیجه بازی را عوض کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *