رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی: نیازمند مشارکت سازنده مردم در رعایت الگوی مصرف در بخش خانگی هستیم

9:04 - 28 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۹۴۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: برای برون رفت از مشکلات،رفع موانع و محدودیت های موجود،علاوه بر مدیریت صحیح مصرف گاز در بخش های دولتی،تجاری و صنعتی نیازمند مشارکت سازنده مردم در رعایت الگوی مصرف و صرفجویی در بخش خانگی هستیم.

خبرگزاری میزان-حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن بازدید از مراکز مدیریت منابع،مراقبت و کنترل و همچنین مانیتورینگ شرکت گاز خراسان شمالی از تلاش های شبانه روزی عوامل و دست اندرکاران این مجموعه در راستای ارائه خدمات شایسته به مشترکین در وضعیت بسیار دشوار پیش رو، تقدیر و تشکر کردند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی: گفت برای برون رفت از مشکلات،رفع موانع و محدودیت های موجود،علاوه بر مدیریت صحیح مصرف گاز در بخش های دولتی، تجاری و صنعتی نیازمند مشارکت سازنده مردم در رعایت الگوی مصرف و صرفجویی در بخش خانگی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده با اشاره به پایداری نسبی وضعیت شبکه توزیع گاز استان، علیرغم برودت شدید هوا و موانع و محدودیت های موجود، از شهروندان خواست با کاهش میزان مصرف و همراهی بهتر و بیشتر با شرکت گاز استان نقشی فعال و سازنده و‌ مشارکتی راهگشا در راستای تسهیل و تسریع در روند بهبود خدمات رسانی عمومی داشته باشند.

وی همچنین به تداوم برودت هوا مطابق با پیش بینی های سازمان هواشناسی تا پایان هفته جاری نیز اشاره و بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ عمومی مدیریت صحیح مصرف به ویژه در ادارات و دستگاه های دولتی تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی اظهار کرد: برای اینکه مسئولان ذی ربط بتوانند ناترازی بین تولید و مصرف گاز را متناسب سازی و متوازن کنند علاوه بر اصلاح زیرساخت ها و اقدامات زیربنایی که در سطح کلان قابل تعریف و اجرایی لازم است از ظرفیت رسانه ها به ویژه صدا و‌ سیما در راستای اطلاع رسانی مداوم از نحوه ارائه خدمات و انعکاس تلاش ها و زحمات انجام شده به مردم، استفاده کنند و به گونه ای تدبیر نمایند که مصرف بهینه انرژی به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

وی صیانت از حقوق عامه را از جمله مأموریت های جدی دستگاه قضایی برشمرد و از مدیریت شرکت گاز استان خواست با پایش و رصد مداوم فرایند مصرف گاز طبیعی در بخش های خانگی، تجاری، اداری، صنعتی و کشاورزی با موارد و مصادیق تخلفات این حوزه به شدت برخورد کنند.رئیس کل دادگستری استان در ادامه بر ضرورت اجرای مصوبات و مقررات پیش بینی شده در ستاد مدیریت بحران استان تاکید و اظهار کرد: قانون فصل الخطاب است و همه باید تابع مقررات باشند.

ایلانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در جریان این بازدید گفت: گاز نعمتی خدادادی و یک منبع بسیار ارزشمند ملی است و طبعا برای اینکه محفل خانواده ها گرم باقی بماند کارکنان شرکت گاز بطور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بیان کرد: مردم مهمترین اهرم برای کمک به صرفه جویی گاز هستند بنا بر این انتظار می رود بیشتر و بهتر از گذشته همکاری کنند تا با صرفه جویی مناسب، شاهد قطعی گاز در بخش خانگی، واحدهای دولتی و صنایع عمده و کوچک نباشیم.

سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی نیز در ابتدای این جلسه، آخرین وضعیت مصارف گاز در بخش های مختلف را در استان تشریح کرد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: در شرایط کنونی۱۳ کارگروه ویژه در مرکز استان وبعلاوه متناسب با هر یک از شهرستان های استان نیز یک کارگروه آماده به کار میدانی، به صورت روزانه و مستمر، دمای ادارات و نهادهای دولتی را مورد پایش قرار می دهند و علاوه بر صدور اخطارهای قانونی، در موارد مقتضی، نسبت به قطع خدمات گاز واحد‌های متخلف اقدام می کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *