دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانی استان برای نظارت بر نحوه مصرف سوخت

15:33 - 27 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۹۰۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان، در هر جایی مصرف خارج از ضوابط گاز را ملاحظه کردند، برخورد لازم معمول شود تا شاهد مشکل برای مردم عزیز کشور نباشیم.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در سی و پنجمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان بیان کرد: فریضه نماز جماعت باید به نحو شایسته در مجتمع‌ها و حوزه‌های قضایی برقرار شود چرا که اقامه نماز خصوصاً به جماعت موجب تصفیه روح و آرامش قلبی می‌شود و یقیناً همکاران در امر رسیدگی و ارائه خدمات به مردم با اطمینان و آرامش بیشتری انجام وظیفه خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه آزادسازی زندانیان زن در زندان ارومیه و حضور خواهر شهید داورپناه در این آئین و نحوه شهادت این شهید سرافراز اسلام، گفت: باید خون این شهیدان را ارج نهاد و از ارواح مطهر این شهیدان برای ارائه خدمت صادقانه و بی منت به مردم شریف مدد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت مصرف سوخت و کمبود آن در کشور، تصریح کرد: تمام همکاران در سطح استان در کاهش مصرف سوخت پیش قدم شوند تا مردم در سراسر کشور از این نعمت خدادادی بی بهره نباشند.

وی خطاب به دادستان‌های حوزه‎های قضایی استان، گفت: با جدیت در مقوله مصرف سوخت خصوصاً در ادارات ورود کنید و هر جایی مصرف خارج از ضوابط ملاحظه شد، برخورد لازم معمول شود تا شاهد مشکل برای مردم کشور نباشیم.

عتباتی با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر، بیان کرد: باید امسال برنامه‌های دهه فجر متفاوت تر از سال‌های گذشته و خدمت محور باشد و بعد خدمت رسانی دستگاه قضایی بیشتر کرد و ظهور داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: نشاط اجتماعی در برنامه‌های دهه فجر اهمیت بسیار دارد و باید متناسب با ایام الله فجر از همه ظرفیت‌‎ها برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه بهره ببریم.

وی با اشاره به جهاد تبیین، گفت: همکاران با اطلاع رسانی کارهای انجام شده در دادگستری و مقایسه آن با رژیم سابق، یک جهاد تبیین عملی که بسیار موثر است را رقم بزنند.

عتباتی با اشاره به کاهش موجودی شعب، گفت: باید ورود پرونده به دادگستری مدیریت شود در ارجاع پرونده به شورا باید هدفمند عمل شود و از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش ورود پرونده بهره بگیریم.

در ادامه جلسه مجیدی داستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی و سایر معاونان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و مصوباتی نیز مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری اردبیل: در بحث حمایت از هوای پاک و حفاظت از محیط زیست هیچ توجیحی بر خلاف قانون قابل قبول نیست

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *