نامداری: با تمام قوا به مصاف گل‌گهر خواهیم رفت/ باشگاه با چند بازیکن در حال مذاکره است

0:45 - 25 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۵۵۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: شاگردان قلعه نویی همیشه قوی ظاهر می‌شوند، بخصوص الان که در کورس قهرمانی هستند، برای رسیدن به رتبه دوم نیازمند برد مقابل ما هستند، اما با تمام قوا مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.

اشکان نامداری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل آریو اسلامشهر در جام حذفی اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و خداراشکر توانستیم یک پیروزی مهم مقابل آریو به دست بیاوریم. حریف ما تیم دست و پا بسته‌ای نبود و بسیار جانانه فوتبال بازی کردند. به بازیکنانمان تبریک می‌گویم که موفق شدند این تیم را شکست دهند.

وی در خصوص دیدار بعدی مقابل گل‌گهر در بازی معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر تصریح کرد: تیم ما آماده بازی مقابل گل‌گهر است و به خوبی این تیم را آنالیز کرده‌ایم. بچه‌ها شرایط خوبی دارند و با آمادگی و روحیه به مصاف گل‌گهر خواهیم رفت. شاگردان قلعه نویی همیشه قوی ظاهر می‌شوند، علی‌الخصوص الان که در کورس قهرمانی هستند و برای اینکه رتبه دوم را به دست بیاورند نیازمند برد مقابل ما هستند، اما ما با تمام قوا مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم در پایان در خصوص نقل و انتقالات باشگاه خاطرنشان کرد: رحمتی به خوبی روی نفرات تیم متمرکز است و عملکرد آن‌ها را زیر نظر دارد. باشگاه با چندین بازیکن در حال مذاکره است و اگر به توافق برسد حتماً اعلام می‌شود. دروازه‌بان‌های تیم بسیار خوب کار می‌کنند، از عملکرد آن‌ها راضی هستم و روز به روز بهتر خواهند شد. امیدوارم هرچه زودتر شرایط حضور تماشاگران مهیا شود، زیرا آن‌ها حامیان خوب ما هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *