یک مددجوی زن بمناسبت ولادت حضرت زهرا(س) پس از 2 سال از زندان اردکان آزاد شد

13:45 - 20 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۹۴۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد از آزادی یک مددجوی زن جرایم غیرعمد مالی پس از حدود 2 سال تحمل حبس از زندان شهرستان اردکان استان یزد خبر داد.

خبرگزاری میزان - محمدرضا حداد با اعلام خبر آزادی یک مددجوی زن بمناسبت ولادت حضرت زهرا(س) پس از 2 سال تحمل حبس، اظهارکرد: در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با همت شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندانیان مستقر در زندان شهرستان اردکان استان یزد و صلح یاران و با مشارکت یک خیر، یک زن مددجوی زندانی جرایم غیرعمدمالی از بند زندان رها شد.

وی با اشاره به اینکه این مددجو دارای 3 فرزند است، افزود: با محکومیت مالی در 4 فقره پرونده به ارزشی بالغ بر 10 میلیارد ریال، نزدیک به 2 سال در زندان بسر می برد و با مشرکت یک خیر و تلاش مجموعه شورای حل اختلاف، به آغوش خانواده خویش بازگشت.

رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد با تقدیر و تشکر از فعالیت های بی دریغ اعضای شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندانیان در سراسراستان ابراز کرد: ترویج و توسعه فرهنگ صلح، گذشت، مدارا و عفو از توصیه‌های دین مقدس اسلام است که نهادهای سازشی در این راستای تحقق آنها گام‌های موثری را تاکنون برداشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

یک هزار و ۶۲۵ رای جایگزین حبس در دادگستری استان یزد صادر شد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *