رئیس کل دادگستری زنجان: امنیت و اقتدار جامعه مرهون ایثارگری و مجاهدت‌ شهداست

13:39 - 20 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۹۴۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه امنیت و اقتدار جامعه مرهون ایثارگری و مجاهدت شهداست، افزود: احترام و رسیدگی به خانواده ایثارگران اعم از همسران، فرزندان و والدین شهدا و جانبازان و آزادگان بایستی مورد توجه مسئولان قرار گیرد و دادگستری استان زنجان در این راستا، توفیقات خوبی بدست آورده است.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با سید محمود حسینی اصل، مدیر امور ایثارگران قوه قضاییه گفت: ایثارگران جایگاه والایی در حوزه مذهبی و تاریخی کشور دارند چرا که در تاریخ آمده استف پیامبر بزرگوار اسلام بعد از بازگشت از غزوه به اولین کسانی که سر می زد، همین خانواده شهدا و ایثارگران بودند. در جامعه امروز هم شخص مقام معظم رهبری یا نمایندگان معظم له، به نمایندگی از ایشان به مناسبت های گوناگون به خانواده های شهدا سر می زنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت، آرامش و اقتدار جامعه امروز مرهون ایثارگری و مجاهدت شهداست، افزود: احترام و رسیدگی به خانواده ایثارگران اعم از همسران، فرزندان و والدین شهدا و جانبازان و آزادگان بایستی مورد توجه مسئولان قرار گیرد و دادگستری استان زنجان در این راستا، توفیقات خوبی بدست آورده است.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری مازندران: ۳۰ درخواست در هیئت بازرسی و نظارت بر حقوق شهروندی دادگستری استان بررسی شده است

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه اولویت دادگستری استان زنجان توجه به جامعه ایثارگران شاغل در درون دستگاه است، اظهار کرد :همه ما سر سفره ایثارگری های شهدا و ایثارگران نشسته ایم، بنابراین دادگستری استان زنجان در راستای حمایت از این قشر عزیز چه در جابجایی ها و ارتقای پست سازمانی اقدامات خوبی انجام داده و معتقدیم در ادامه بایستی از این مقدار هم بیشتر انجام شود.

در این دیدار سید محمود حسینی اصل مدیر امور ایثارگران قوه قضاییه با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: دغدغه اصلی امور ایثار گران قوه قضاییه در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثارگری است که البته برنامه ها و طرح های متعددی محضر ریاست قوه قضاییه ارسال شده که امیدواریم در آینده شاهد اجرای این برنامه ها در امور ایثارگران باشیم.

وی از تهیه بانک اطلاعاتی شهدای منتسب به قوه قضاییه در سراسر کشور و ارسال این اطلاعات جامع به مراکز خبر داد و گفت :نامگذاری ساختمان های دادگستری ها در سراسر کشور مزین به نام یک شهید از جمله این اقدامات است که امروز ساختمان شورای حل اختلاف زنجان نیز مزین به نام شهید دادگستری زنجان بنام شهید موسی جباری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *