شصت و یکمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کرمان افتتاح شد

8:54 - 20 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۸۹۶۲
شصت و یکمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کرمان با حضور معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان افتتاح شد.

خبرگزاری میزان - دفتر خدمات الکترونیک قضایی جلال ایرانمنش واقع در بلوار آزادگان شهر کرمان به عنوان شصت و یکمین دفتر در استان، با حضور معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان افتتاح شد.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان در آیین افتتاح دوازدهمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر کرمان، نقش این دفاتر در تسهیل ارائه خدمات قضایی به مردم و نیز توسعه دادرسی های الکترونیک را مورد اشاره قرار داد و گفت: انتظار می رود که مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بر مبنای تجربه و تخصص حقوقی و قضایی خود، ضمن اجرای درخواست های مردم، زمینه توسعه صلح و سازش در پرونده ها را فراهم آورند.

مهدی بخشی یادآور شد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضایی، موجب ارتقای رضایت مندی و اعتماد مردم به دستگاه قضایی می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایجاد اشتغال برای 5 نفر در دفتر خدمات الکترونیک قضایی بلوار آزادگان، بیان کرد: مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از پیشکسوتان و افراد مجرب در حوزه حقوقی و قضایی هستند و براساس قانون باید در تمام ساعات اداری در محل دفتر حضور داشته باشند و در صورت عدم حضور، امورات مربوطه باید از سوی کفیل مدیر انجام شود.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان با اشاره به جانمایی تخصصی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، تصریح کرد: در این رابطه قوانین مربوطه به شکلی لحاظ می شود که فاصله بین دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با یکدیگر و نیز با ساختمان های مراجع قضایی حفظ شود و این دفاتر در نقاط شهری دارای بیشترین نیاز به خدمات قضایی، راه اندازی شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *