رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سرلشکر باقری: حوادث اخیر کشور باعث می‌شود تا قدر امنیت را بدانیم

15:55 - 19 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۸۰۸۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حوادث ۳ ماهه گذشته باعث می‌شود تا قدر امنیت را بدانیم، اگر امنیت نباشد هیچ اقدامی برای هیچ قشری از جامعه برای انجام مسئولیت‌هایشان میسر نخواهد شد.

خبرگزاری میزان - سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین تکریم و معارفه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر، بیان کرد: خداوند به ما توفیق دهد تا در تمام ایام سال فاطمی زندگی کنیم و فاطمی از دنیا برویم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: سلامتی و امنیت دو‌ نعمتی است که شاید تا زمانی که وجود نداشته باشند قدر آن‌ها را ندانیم.

وی افزود: حوادث ۳ ماهه گذشته باعث می‌شود تا قدر امنیت را بدانیم، اگر امنیت نباشد هیچ اقدامی برای هیچ قشری از جامعه برای انجام مسئولیت‌هایشان میسر نخواهد شد.

سرلشکر باقری ادامه داد: این حوادث باعث می‌شود که جایگاه انتظامی و ارزش آن را بیش از گذشته متوجه شویم، ارتش و سپاه و بسیج نیز در برقراری امنیت طی ماه‌های گذشته نقش بسزایی داشتند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: تنوع ماموریتی بی نظیری در فرماندهی انتظامی وجود دارد و اساسی ترین سازمانی که امنیت و ثبات آرامش را در جامعه برعهده دارد، فرماندهی انتظامی است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی پیشانی ارتباط حاکمیت با مردم است در حالی که سایر نیروهای مسلح ما کمتر با مردم مواجهه مستقیم دارد.

سرلشکر باقری گفت: هر چه که زمان می‌گذرد با ارتقای فناوری و پیچیدگی در امور، کار فرماندهی انتظامی حساسیت و پیچیدگی بالاتری پیدا کرده است.

وی افزود: فضای مجازی همراه با فناوری خود جرایمی را با خود آورده است از این رو ماموران انتظامی در این حوزه نیز در حال انجام اقدامات مقابله‌ای با تهدید‌ها هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *