4 هزار متر از اراضی ملی شهرستان گلوگاه در استان مازندران رفع تصرف شد

15:53 - 18 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۶۳۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران ازرفع تصرف 4هزار و 215 متر از اراضی ملی با تلاش وپیگیری دادستانی و اداره منابع طبیعی شهرستان گلوگاه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در گفت‌وگو با میزان، از رفع تصرف 4 هزار و 215متر از اراضی ملی با تلاش وپیگیری دادستانی و اداره منابع طبیعی شهرستان گلوگاه خبر داد.

رئیس کل دادگستری مازندران آزادسازی اراضی ملی و رفع تصرف از منابع طبیعی را از جمله برنامه های مهم دادگستری استان ذکر کرد و گفت: در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه در احیای حقوق عامه، دستگاه قضایی استان با هرگونه دخل وتصرف و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی و عرصه‌های طبیعی برخورد جدی می کند.

وی افزود: سودجویان درمناطق زیبای جنگلی، خوش آب وهوا وخوش منظره درپی سود بیشتر اقدام به تصرف اراضی ملی می کنند که خوشبختانه با هماهنگی نهادهای نظارتی واداره منابع طبیعی درچند سال اخیر برخورد با این موارد تشدید شده است و در منطقه گلوگاه با قاطیت و جدیت علی رغم جوسازی رسانه ای سودجویان، با اقدام بموقع این اراضی آزادسازی شد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: با طرح دعوی اداره منابع طبیعی، حکم به خلع ید 4هزار و 215متر از اراضی ملی و قلع وقمع مستحدثات موجود صادر شد و با تمهیدات اتخاذشده علیرغم مقاومت و تهدیدات سودجویان، حکم مربوطه با تهیه مقدمات فیزیکی ونیروی انسانی لازم اجرا و زمین موصوف به اداره منابع طبیعی شهرستان گلوگاه تحویل شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *