خمز: با یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر بازی کردیم/ تکلیف رضایی باید زودتر روشن شود

16:48 - 16 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۳۶۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به خاطر شیوه بازی و نتیجه‌ای که کسب کردیم، توانستیم مقابل رقیب خود پیروز شویم.

خبرگزاری میزان – پاکو خمز در نشست خبری پس از بازی تراکتور با استقلال از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که در زیر می‌خوانید:

*این بازی به ما قدرت بیشتری برای ادامه دادن می‌دهد. ما با یکی از بهترین رقیبان در لیگ برتر بازی کردیم. به خاطر شیوه بازی و نتیجه‌ای که کسب کردیم، توانستیم مقابل رقیب خود پیروز شویم. این شایستگی بازیکنان ما را نشان می‌دهد که توانستند به این شکل به میدان بروند.

*می‌خواهیم یک تیم باشیم و به شکل یک تیم عمل کنیم. شاید برخی‌ کارها در بازی گره‌گشا باشد اما در رقابت‌هایی مثل لیگ برتر، شما باید یک تیم باشید تا بتوان نتیجه گرفت و قهرمان شد. ما داریم در این زمینه بهتر می‌شویم و نشان دادیم که تیم هستیم. شاید خلاقیت فردی بازیکنان مهم باشد اما ما می‌خواهیم تیم باشیم.

*دنبال بازیکنان باکیفیت هستیم که بتوانند کیفیت تیم را بالا ببرند. با بازی‌ای که بازیکنان در میدان نشان دادند، سخت است که بخواهیم بازیکنان باکیفیتی جذب کنیم و اگر بتوانیم بازیکنانی که در این سطح یا بالاتر باشند را پیدا کنیم، به دنبال آن بازیکنان می‌رویم.

*این شیوه فنی ماست و آن را عوض نخواهیم کرد. سعی می‌کنیم شیوه بازی ما، بستگی به تیم حریف نداشته باشد. باید به حریف احترام گذاشت اما ما می‌خواهیم شیوه بازی ما یکی باشد.

*شک نکنید در تقابل با استقلال در جام حذفی هم هجومی کار خواهیم کرد.

*شرایط باشگاه تراکتور برای نقل و انتقالات؟ در این رابطه با مدیرعامل باشگاه صحبت خواهیم کرد. سخت است که بازیکنی را پیدا کنیم که کیفیت لازم را داشته باشد. در یک سری پست‌ها، بازیکنانی را لازم داریم که باید درباره آن‌ها صحبت کنیم.

*شرایط کاوه رضایی؟ من نظرم را به باشگاه تراکتور گفتم. من می‌خواهم کاوه در تیم بماند اما این به من تنها بستگی ندارد. من می‌خواهم هر اتفاقی می‌افتد، سریع‌تر مشخص شود. اگر قرار است بماند، سریع‌تر مشخص شود یا اگر می‌خواهد برود، ما سریع‌تر به دنبال جانشین این بازیکن باشیم.

*تقابل دوباره با استقلال در جام حذفی؟ ما در 4 بازی خود نشان دادیم که داریم بهتر می‌شویم. ما در هفته گذشته هم که باختیم، نشان دادیم که عملکرد خوبی داشتیم اما در این بازی، از بازی‌های قبل خیلی بهتر بودیم. می‌خواهم که طرفداران تراکتور به تیم افتخار کنند. در بازی بعد هم سعی می‌کنیم که بهتر باشیم.

*انتخاب بازیکن داخلی در پنجره نقل و انتقالات؟ من هنوز شناخت کاملی از آن‌ها ندارم اما دستیارانی دارم که کمک کنند و باشگاه هم در این رابطه، کارهای لازم را انجام می‌دهد و در نهایت هم باشگاه در این رابطه تصمیم‌گیری می‌کند. یک بازیکن خارجی می‌توانیم جذب کنیم. اسم چند بازیکن خارجی را داریم و با چند بازیکن خارجی هم در حال مذاکره هستیم اما شرایط سختی در پیش داریم چون برخی بازیکنان دستمزد بالایی دارند و باید دید کدام بازیکن را جذب می‌کنیم. ما در همه جای دنیا داریم بازیکنان مورد نیاز را رصد می‌کنیم.

*جذب بازیکن از اسپانیا؟ امیدوارم بتوانیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *