رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری گلستان: مطالبات بخش تولید از باب ترک فعل‌ها در دستگاه قضایی گلستان پیگیری می‌شود

11:40 - 16 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۳۴۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: هر چند وظیفه دستگاه قضایی انجام امور اجرایی نیست اما دادستان‌ها از باب ترک فعل‌ها برای پیگیری مطالبات تولیدکنندگان ورود می‌کنند.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی در جمع تولید کنندگان شهرک صنعتی شهرستان رامیان گفت: دستگاه قضایی ملجا تولیدکنندگان است و این اطمینان را به فعالان اقتصادی می دهیم که برای رفع موانع بر سر راه آنها تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست .

رئیس کل دادگستری استان گلستان تاکید کرد: با تمام توان در کنار شما هستیم و دستگاه قضایی استان را پشتیبان خودتان بدانید .

آسیابی عنوان کرد: هر چند وظیفه دستگاه قضایی انجام امور اجرایی نیست اما دادستان های از باب ترک فعل‌ها برای پیگیری مطالبات تولیدکنندگان ورود می‌کنند.

وی افزود: برای رفع مشکل واحدهای تولیدی در برخی موارد تا بازداشت مدیران هم پیش رفته ایم .

آسیابی با اشاره به اختصاص یکی از معاونان دادستان مرکز استان برای پیگیری مشکلات تولیدکنندگان گفت: دستگاه های اجرایی مکلفند در پاسخ پیگیری های دستگاه قضایی برای رفع مشکل تولیدگان باید جواب قانع کننده به ما ارائه کنند .

رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به مزیت های نسبی استان در بخش هایی مانند تولید مرغ و کشت گندم گفت: به دلیل نبود برنامه ریزی و صنایع تبدیلی هنوز نتوانسته ایم از این مزیت های نسبی برای توسعه و رونق اقتصاد استان ، بهره ببریم.‌‌

آسیابی امروز از دو واحدتولیدی روغن و آب معدنی هم بازدید کرد و قرار شد با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی استان و دستگاه های اجرایی برای رفع مشکل این واحدها در زمینه تامین انرژی و جاده دسترسی اقدام شود.

امروز همچنین با حضور رئیس کل دادگستری گلستان از تندیس شهید سپهبد سلیمانی در رامیان رونمایی شد.

آسیابی در این‌مراسم ، ولایتمداری و مردمداری را دو ویژگی مهم این شهید برشمرد و گفت: همین ویژگی ها هم سبب عزیزشدن ایشان بین مردم بود و حضور میلیونی مردم در مراسم وداع با این شهید، گویای این محبت مردم به سردار دلها بود.

حیدر آسیابی افزود: وظیفه ماست به تاسی از این شهید بزرگوار، پشتیبان ولایت و مدافع جمهوری اسلامی باشیم و در خدمتگزاری به مردم از هیچ کاری دریغ نکنیم.

بازدید از دادگستری های خان ببین و رامیان و دیدار با کارکنان آنها از دیگر برنامه های سفر یکروزه رئیس کل دادگستری گلستان به شهرستان رامیان بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: گلستان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *