درویش: پرسپولیس به بازیکن خاصی وابسته نیست/ شکایت رسمی علیه لوکادیا در حال انجام است

18:30 - 15 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۳۱۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: زحماتی که کادرفنی کشیده امروز نشان داد تیم به بازیکن مخصوصی وابسته نیست.

خبرگزاری میزان - رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی پر گل مقابل تیم نساجی مازندران و قهرمانی نیم فصل صجبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*در 4-3 هفته اخیر، برخی برای اینکه به شهرت برسند فکر می‌کنند با توهین یا به کاربردن کلمات سخیف علیه اسطوره‌های ایران، این راه را ادامه بدهند. درصورتیکه اسطوره‌ها برای اهتزاز پرچم ما زحمت زیادی کشیدند. اخلاق حسنه و محبت بیشتراز همه چیز بازار دارد و دیده می شود تا برای اینکه برای دیده شدن راه دیگری را انجام دهیم.

*بچه ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. همین جا باید این برد شیرین را به هوادران و علی الخصوص به دو بازیکن جوان، خدادادی و فهیم که متاسفانه دچار آسیب دیدگی شدند، تقدیم کنیم. ان شاءالله شهد شیرین این پیروزی گوارای وجودشان باشد. نیم فصل را توانستند با قهرمانی تمام کنند. البته برای قهرمان نیم فصل هیچ جایگاهی نیست. فقط از این جهت خوب است که جایگاهمان را تثبیت کنیم.

*ان شاءالله در نیم فصل جدید موقعیت خوبی را فراهم کنیم. زحماتی که کادرفنی کشیده امروز نشان داد تیم به بازیکن مخصوصی وابسته نیست. نشان دهنده کار تیمی و کارهای تاکتیکی گل محمدی و کادرفنی بود که باید از آن ها تشکر کنم.

*در مورد آخرین وضعیت پرونده یورگن لوکادیا و اینکه باشگاه چه زمانی اقدامات حقوقی را انجام می دهد باید بگویم که یک روال حقوقی دارد که بهتر است در موردش صحبت نکنیم و در مجامع حقوقی و بین المللی بحث شود. ممکن است صحبت‌هایی کنیم که شاید جایی از آن استفاده سوء استفاده شود. از این جهت پرسپولیس با توان مضاعفش با حقوقدانان بین المللی بهره می برد و نمی‌گذارد به مردم و حقوق بیت المال خدشه ای وارد شود.

*در مورد اینکه پرسپولیس همیشه در پرونده‌ها مانند پرونده استوکس باخته و آیا قول می دهد که پرسپولیس به پرداخت پول لوکادیا محکوم نشود باید تاکید کنم که گذشته را نمی توان برگرداند. ما با اسناد و مدارک و حقوقدانانی که داریم، از همه کسانی که می توانند کمک‌مان کنند بهره می‌بریم تا حقوق حقه هواداران را بگیریم. یقین داریم اگر مجامع بین المللی سیاسی حکم ندهند، حقوق حقه هواداران را می‌گیریم. 

*شکایت رسمی علیه لوکادیا در حال انجام است.

*در مورد توهین به گل محمدی در تلویزیون و اینکه آیا شکایتی مطرح می‌شود بهتر است بیش از حد آن‌ها را بزرگ نکنید.

*خیلی‌ها طلبکار هستند. از دوره خود رویانیان تا الان 110 طلبکار، کمی کمتر یا بیشتر مانده، بله او هم جزو طلبکاران است. حتما به وقتش طلب‌هایشان را پرداخت می‌کنیم.

*در مورد مخالفت فیفا با نامه نگاری پرسپولیس پیرامون پرونده رادوشوویچ باید بگویم که چنین چیزی نبوده است. این مسائل حقوقی نکات ریزی دارد که شاید از این صحبت ها در آنجا نتوانیم بهره ببریم. همه تلاش ما این است که حقوق از دست رفته مردم را برگردانیم.

 *در خصوص شایعات جذب علی علیپور و همچنین پیشنهاد رسیده برای مهدی عبدی؟ تا به حال که اصلا مذاکره ای نبوده، لیست را باید سرمربی تیم به باشگاه اعلام کند. به جز عیسی آل کثیر تاکنون هیچ فردی را برای جذب معرفی نکرده است. البته ما آنقدر جوان خوب و بااستعداد و باانگیزه داریم که شاید اصلا احتیاج نباشد ولی بازهم اگر گل محمدی نظرش باشد، بازیکن می گیریم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنی درخواست جدایی نداده؟ هنوز نه، تازه امروز نیم فصل تمام شد.

*آیا گل محمدی زمان خاصی را برای ارائه لیست نقل و انتقالاتی تعیین کرده؟ خیر، تازه امروز نیم فصل تمام شده است.

*آیا پول رادوشوویچ آماده است؟ دیروز نامه او را هم نوشتیم و ان شاءالله انجام می شود.

انتهای پیام/



ع ق
|
Qatar
|
۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
0
0
اقای درویش توهین کننده به ترابی در راستای خواسته مصی علینژاد و و اسرائیل انتر ناشنال را شناسائی معرفی و مجازات کنید نگذارید این فرزند غیور انقلاب مظلوم واقع شود
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *