رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: مردم به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند هستند

10:51 - 14 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۰۹۰۹
رئیس کل سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: دشمن فکر می‌کرد انقلاب اسلامی هم‌ مانند دیگر انقلاب های جهان است و بعد از چند ماه از بین می‌رود و محورها و ارمان هایش فراموش می شود اما دیدند بیش از 40 سال گذشته و ملت همچنان بر ارمان‌های خود پرفشاری می کنند.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان صبح امروز در آیین تجلیل از مادران، پدران و همسران شهید همکار سازمان قضایی نیروهای مسلح، خطاب به حضار اظهار کرد: شما با تقدیم عزیزانتان نشان دادید، فوز عظیم شعار نبود و زیارت عاشورا خواندن برای شما حقیقتی جاودانه است که با تمام وجودتان عجین شده است.

وی ادامه داد: در چند ماه اخیر مشاهده کردید هدف دشمن، نابود کردن بنیان خانواده بود. آنها به خوبی فهمیده اند اگر‌ بخواهند بیرق امام حسین(ع) را به ذیل بکشانند و نام علی (ع) را خاموش و پرچم غیرت مردان مرد آفرین و مادران مرد آفرین را پایین بکشند، باید سراغ خانواده بروند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به جایگاه زن در دین مبین اسلام تصریح کرد: اسلام‌ دینی است که زن را محور وجود عالم می داند. محوریت عالم وجود حضرت فاطمه زهرا (س) است چرا که در دامن پاک او بود که 11 نور عالم بشریت متولد و درخشیدند.

وی عنوان کرد: تا زمانی که راه و روش فرزندپروری شما مادران شهید پرور وجود دارد و تا زمانی که شما پدران و برادران شهدا ادامه دهنده راه آنها هستید، قطعا توطئه‌های استکبار به خطا می رود.

بیشتر بخوانید:

دادستان کل کشور: شهدا تحکیم کننده پایه‌های انقلاب هستند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: دشمن فکر می‌کرد انقلاب اسلامی هم‌ مانند دیگر انقلاب های جهان است و بعد از چند ماه از بین می‌رود و محورها و ارمان هایش فراموش می شود اما دیدند، بیش از 40 سال گذشته و ملت همچنان بر ارمان‌های خود پرفشاری می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان بیان کرد: باید دست خائنانه نفوذی‌ها قطع شود، اگر در طول این سالها دست خائنان در برخی امور دخیل نبود، خیلی بیشتر پیشرفت می کردیم.

وی در ادامه افزود: درست است که امروز مردم در مضیقه هستند اما همچنان به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند هستند و همه مشکلات را تحمل می کنند.

رئیس کل سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به جایگاه عظیم شهید سلیمانی و سایر شهدا اضافه کرد: این شهیدان از دامان پاک‌ به این جایگاه رسیده‌اند. سردار دلها بزرگ شده همین کوی و ‌برزن بود که با قدم نهادن و پیروی از مکتب امامین انقلاب و تربیت حسینی‌وار و تبعیت از ولایت فقیه، شهید راه ولایت شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان افزود: بکارگیری افراد پاکدست و خدمتگزار به ملت و مبارزه با فساد ‌‌ و دوری از تجملات از توصیه‌هاو نیز از ویژگی‌های برجسته شخصیتی سردار دلها بود. امیدوارم همگی در راه شهید سلیمانی قدم بگذاریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *