برتری ترابزون در حضور حسینی و امیری/ شاگردان الکس نوری شکست خوردند

8:59 - 16 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۸۰۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شب گذشته چند لژیونر کشورمان برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، شب گذشته (یکشنبه) برخی از لژیونر‌های کشورمان برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

سوپر لیگ ترکیه/ ترابزون اسپور ۳ - بلدیه اسپور یک

در ادامه بازی‌های هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه شب گذشته تیم‌های ترابزون اسپور و بلدیه اسپور به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری تیم لژیونر‌های کشورمان به پایان رسید. مجید حسینی ۹۰ و وحید امیری ۶۶ دقیقه برای ترابزون بازی کردند و در پیروزی تیم‌شان نقش موثری داشتند.

لیگ برتر اسلواکی/ اسپارتاک ۲ - سِرِد یک

در هفته یازدهم لیگ برتر اسلواکی شب گذشته تیم‌های اسپارتاک و سِرِد به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. علی قربانی در این بازی ۹۰ دقیقه برای اسپارتاک بازی کرد، اما موفق نشد برای تیمش گلزنی کند.

لیگ برتر کرواسی/ دیناموزاگرب ۳ - رودس صفر

در هفته دهم از لیگ برتر کرواسی شب گذشته تیم‌های دیناموزاگرب و رودس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی تیم لژیونر کشورمان همراه بود. صادق محرمی در این بازی ۹۰ دقیقه برای دینامو بازی کرد و به این ترتیب در پیروزی تیمش موثر بود.

لیگ برتر روسیه/ احمد گروژنی صفر - آنژی صفر

در ادامه بازی‌های این هفته لیگ برتر روسیه شب گذشته تیم‌های احمد گروژنی و آنژی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی دو تیم به پایان رسید. میلاد محمدی در این بازی ۹۰ دقیقه برای گروژنی بازی کرد.

بوندسلیگا ۲ آلمان/ اینگولشتات یک - پادربورن ۲

در هفته نهم بوندسلیگا ۲ آلمان شب گذشته تیم‌های اینگولشتات و پادربورن به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با شکست شاگردان الکس نوری همراه شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *