ایران هتک حرمت مسجدالاقصی را از سوی وزیر کابینه رژیم صهیونیستی محکوم کرد

18:59 - 13 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۰۳۸۱
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به هتک حرمت مسجد الاقصی توسط وزیر کابینه رژیم نامشروع و نژادپرست اسرائیل، تاکید کرد: بیت‌المقدس یکپارچه، پایتخت همیشگی و ابدی کشور فلسطین است.

خبرگزاری میزان – ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، هتک حرمت مسجد الاقصی توسط وزیر کابینه رژیم نامشروع و نژادپرست اسرائیل را به شدت محکوم کرد.

وی تاکید کرد: بیت‌المقدس یکپارچه، پایتخت همیشگی و ابدی کشور فلسطین است و هر گونه هتک حرمت اماکن مقدسه فلسطین از جمله مسجدالاقصی، مصداق نقض مقررات بین‌المللی و توهین به ارزش‌ها و مقدسات مسلمانان جهان بوده و با واکنش ملت‌های مسلمان مواجه خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تجلیل از  مقاومت مردم فلسطین، نسبت به ماجراجویی‌ها و اقدامات تحریک آمیز کابینه جدید رژیم غاصب صهیونیستی هشدار داد و با تأکید بر آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف به عنوان اولویت اول جهان اسلام، اظهار داشت:وظیفه همه آزادگان جهان بویژه ملت‌ها و دولت‌های اسلامی است تا نسبت به دفاع همه‌جانبه از بیت‌المقدس و مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر صهیونیستی، به صورت متحد عمل کنند.

کنعانی همچنین از مراجع و سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد خواست به وظیفه قانونی خود در این رابطه عمل کرده و مانع از تجاوزات و اقدامات وحشیانه رژیم متجاوز و نژادپرست صهیونیستی علیه مردم فلسطین و مقدسات مسلمانان شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *