رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار معاون وزیر اقتصاد با وزیر آموزش و پرورش/ کمک به برقراری فرصت‌های برابر آموزشی

17:06 - 13 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۰۲۲۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری میزان _ عبدالمجید اجتهادی، مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در دیدار با وزیر آموزش و پرورش ضمن تأکید بر همکاری‌های 2 جانبه و بیان گزارشی از روند فعالیت‌های سازمان، گفت: پیرو حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش کشور و قول مساعد ایشان مبنی همکاری با وزارت آموزش و پرورش از جمله مساعدت از طریق سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، این نشست را برای تدوین چگونگی همکاری‌های آینده طرفین، ترتیب داده‌ایم.

وی ادامه داد: سازمان اموال تملیکی با هدف فراهم کردن فرصت‌های برابر آموزشی، فرهنگی و تربیتی و برقراری عدالت اجتماعی و آموزشی، زمینه‌ تهیه و تأمین اقلام مورد نیاز ادارات، آموزشگاه‌ها و دانش‌آموزان مناطق کمتر توسعه یافته‌ روستایی، عشایری، مرزنشین و حاشیه شهرها به آموزش و پرورش کمک خواهد کرد.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، هم در این نشست بیان کرد: در دولت مردمی سیزدهم، همه اجزای دولت خود را خادم مردم دانسته و خدمت را فرصتی برای انجام وظیفه می‌دانند.

وی در ادامه ضمن بیان گزارشی از وضعیت و چگونگی فعالیت مدارس در مناطق محروم خواستار مساعدت سازمان اموال تملیکی و نگاه ویژه به این مناطق شد و تصریح کرد: بی‌شک فعالیت در این مناطق و سوق دادن امکانات به سمت و سوی آن‌ها موجب برقراری عدالت آموزشی بیش از پیش در اقصی نقاط کشور خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی، معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی، و حیدری، مشاور اقتصادی و امور قراردادهای وزارت آموزش و پرورش، نیز در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *