ارتقاء ساختار تشکیلاتی ادارات اموال تملیکی در استان‌ها

13:14 - 12 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۸۰۳۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ساختار تشکیلاتی ادارات و مدیریت‌های جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در تمامی استان‌های کشور به اداره کل ارتقاء یافت.

خبرگزاری میزان _ عبدالجمید اجتهادی در رابطه با وضعیت ادارات سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ساختار تشکیلاتی ادارات و مدیریت‌های جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در تمامی استان‌های کشور به اداره کل ارتقاء یافت.

مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه در نتیجه پیگیری‌های این سازمان در راستای اجرای دستورات ریاست محترم جمهور، کلیه ادارات استانی به اداره کل ارتقاء یافته اند، اظهار داشت: در همایش 2 روزه مدیران ستادی و استانی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی که با حضور وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، اعلام شد که تمامی ادارات 31 استان کشور به اداره کل ارتقاء یافته و مدیران آنها نیز به عنوان مدیر کل معرفی و حکم انتصاب خود را از وزیر اقتصاد دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، رئیس هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: قطعا با این ارتقاء ساختار که در سازمان مرکزی و استان‌های کشور انجام شده است، خدمات شایسته و بهتری به مردم در اقصی نقاط میهن اسلامی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *