نوری: استقلال نباید فریب نتایج گذشته تراکتور را بخورد/ مدیران گذشته باشگاه باید پاسخگوی وضعیت فعلی باشند

8:45 - 15 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۸۶۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مهاجمان استقلال اکنون خوب هستند و نباید انتقادی به آن‌ها وارد شود تا با تمرکز کافی و بدون فشار به انجام بازی بپردازند.

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص توقف استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال بعد از جام جهانی بازی خوبی به نمایش نمی‌گذارد و آنچه که پیداست هواداران هم لذتی از آن نمی‌برند. باید به بازیکنان فرصت دهیم، زیرا آن‌ها یک ماه از لیگ دور بوده‌اند و قطعاً با آغاز نیم فصل دوم شرایط بهتری از آن‌ها خواهیم دید.

وی افزود: استقلال در حال حاضر بهترین مهاجمان را دارد، اما متأسفانه کسی نیست تا آن‌هارا تغذیه کند. ما در نقل و انتقالات زمستانی نیاز مبرم به یک هافبک خارجی باکیفیت داریم. در خط حمله 6 بازیکن آماده داریم و ساپینتو باید از آن‌ها بهترین استفاده را ببرد. از نظر من مهاجمانمان اکنون خوب هستند و نباید انتقادی به آن‌ها وارد شود تا با تمرکز کافی و بدون فشار به انجام بازی بپردازند. امیدوارم باشگاه بتواند در نیم فصل یک هافبک بازیساز جذب کند تا در خط حمله خطرناک‌تر از قبل ظاهر شویم.

*باید دلیل عدم استفاده از آمانوف در ترکیب استقلال مشخص شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با استفاده از امیرعلی صادقی و آمانوف عنوان کرد: باید دلیل عدم استفاده از آمانوف در ترکیب استقلال مشخص شود. اگر به درد نمی‌خورد چرا در لیست مازاد قرار نمی‌گیرد و اگر بازیکن خوبی است چرا از او استفاده نمی‌شود. آمانوف توسط مجیدی جذب شد و طبق چیزی که از او دیدیم بازیکن بسیار جنگجو و پا به توپی است. از نظر من او می‌تواند در روزهایی که مشکل گلزنی داریم به تیم کمک کند.

نوری تصریح کرد: صادقی هم بازیکن جوانی است و تجربه نشان داده بازیکنان جوان با روحیه، دوندگی و انگیزه بالایی که برای خودنمایی که دارند، می‌توانند درخشان ظاهر شوند. گل‌محمدی کار بسیار بزرگی انجام داد که به محمد عمری فرصت بازی داد و دیدیم که چگونه جواب مثبت گرفت. امیدوارم ساپینتو هم به جوانان استقلال اعتماد بیشتری داشته باشد.

*استقلال باید از ابتدا بازی را محکم شروع کند

وی در خصوص مشکلات باشگاه استقلال و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه تصریح کرد: مدیران گذشته استقلال باید در این خصوص پاسخگو باشند که چرا قراردادهایی بستند که الان استقلال به مشکل بخورد. فتحی، سعادتمند و ... کجا هستند؟ خوشبختانه فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باهوشی است و به خوبی مشکلات را حل می‌کند، اما مدیرانی که چنین دردسرهایی را برای باشگاه‌ درست کرده‌اند که نگران باشیم در نیم فصل نتوانیم بازیکن بگیریم، کجا هستند. امیدوارم این فرهنگ جا بیفتد تا مدیرانی که قراردادهای اشتباه می‌بندند بعدها پاسخگو باشند.

نوری در پایان درباره دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر میان استقلال و تراکتور خاطرنشان کرد: تراکتور تیم بسیار خوبی نشان داده و اصلاً نباید به بازی‌های گذشته آن‌ها نگاه کنیم و فریب آنرا بخوریم. آن‌ها یک مربی جدید آورده‌اند که ذره ذره روی جو لیگ متمرکز می‌شود و ممکن است استقلال سکوی پرتاب آن‌ها باشد. آبی‌پوشان باید از ابتدا بازی را محکم شروع کنند و فرصت حمله به سرخ پوشان تبریزی ندهد. تراکتور در خانه به مصاف ما خواهد آمد و این خودش یک امتیاز برای حریف خواهد بود. امیدوارم همه چیز آنطور که می‌خواهیم پیش برود تا بتوانیم با موفقیت نیمه اول لیگ را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *