رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کتاب «نیستان دی»منتشر شد

11:44 - 11 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۶۳۲۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کتاب «نیستان دی» نوشته «حسین زحمتکش زنجانی» در شب شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در انتشارات کتاب جمکران رونمایی می‌شود.

خبرگزاری میزان - انتشارات کتاب جمکران نخستین رمان بزرگسال خود را درباره سردار حاج قاسم سلیمانی، در ایام سومین سالگرد شهادت ایشان روانه بازارنشر کرده است. 

این رمان با نام «نیستان دی» به قلم «حسین زحمتکش زنجانی» فردا (دوشنبه 12 تیرماه) در شب شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در دفتر انتشارات کتاب جمکران رونمایی می شود.

بعد از حادثه ترور سردار سلیمانی درباره این شخصیت سیاسی- نظامی کتاب‌های زیادی نوشته و وارد بازار نشر شده است. آثاری که هرکدام برای مخاطبانی خاص است و به معرفی این چهره اثرگذار در نظام جمهوری اسلامی ایران می پردازد و از ابعاد مختلفی او را به جامعه ایرانی و جهانی می شناساند. در این راستا انتشارات کتاب جمکران اخیراً رمان نیستان دی را منتشر کرده، که این رمان با طرح ماجراهایی، مخاطب را با بعد عرفانی و ملکوتی سردار قاسم سلیمانی آشنا می‌کند.

«حسین زحمتکش زنجانی» محقق و نویسنده و دبیر ادبیات و شعر مجمع ناشران انقلاب اسلامی است و دو رمان «رومی روم» و «بوی نم باروت» را در کارنامه ادبی خود دارد. رمان نیستان دی جدیدترین اثر ایشان، داستانی رئال با رگه های سورئالیستی است که با سه روایت موازی پیش می‌رود: 1- دوره معاصر (سال 1398) از زبان ماهان؛ 2- عصر مولانا جلال‌الدین بلخی (قرن هفتم هجری قمری)؛ 3- نمایشنامه‌ای سوررئال درباره سردارسلیمانی.

مراسم رونمایی از کتاب «نیستان دی» با حضور نویسنده کتاب آقای حسین زحمتکش زنجانی، نویسنده و کارشناس ادبیات داستانی آقای سید محسن امامیان و مجری کارشناس برنامه آقای حاتم ابتسام، از ساعت 16 روز دوشنبه 12 تیرماه 1401 در ساختمان انتشارات کتاب جمکران واقع در کوچه 28 خیابان دورشهر شهر مقدس قم برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *