مدیرکل زندان‌های لرستان: تحقق سند تحول قوه قضاییه برای توسعه برنامه‌های قضایی امری اجتناب ناپذیر است

11:15 - 11 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۶۲۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان لرستان، گفت: ماموریت ششم در سند تحول قوه قضاییه در حوزه اصلاح و تربیت از مهمترین اولویت‌های کاری است و تحقق این سند برای توسعه برنامه‌های قضایی امری اجتناب ناپذیر است.

خبرگزاری میزان -  جلسه تکریم و معارفه رئیس جدید زندان مرکزی خرم آباد با حضور مدیر کل زندان های استان و دادستان عومی و انقلاب مرکز استان لرستان و معاون وی در امور زندانها و قاضی ناظر بر زندان‌های مرکز استان برگزار شد.

داریوش شاهون‌وند در این مراسم با قدردانی از تلاش های مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان در ارتقای سطح زندانبانی اسلامی در این دوره مدیریتی، اظهارکرد:عملکرد مثبت، ارتقای شاخص های زندانبانی افزایش سرانه اسکان زندانیان، توجه ویژه به خانواده مددجویان و استفاده از فناوری های روز در سیاست کیفری مشهود است و همه این موارد در راستای تکریم جایگاه انسان و احترام به حقوق شهروندی و رضایتمندی جامعه هدف در مجموعه زندانهای استان اجرایی شده است.

 وی ضمن برشمردن وظایف دستگاه قضا در حوزه خدمت رسانی به جامعه افزود: وظایف کارکنان قوه قضاییه درسند تحول تبیین شده وعملکرد مثبت و همگرا در چارچوب قانون می تواند موجبات تحول عظیم در سیستم قضایی را  فراهم آورد.

عبدالمجید کشوری نیز با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و بنیانگزار انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای امنیت بالاخص سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: همه در برابر خون شهدا مسئولیم چرا که عزت و سربلندی کشور با شهادت و ایثارگری‌ سربازان مومن و با اخلاص انقلاب کشور امضا شده و امروز وظیفه داریم با عمل درست و به موقع به مسوولیت‌های اجتماعی خود، در راه اعتلای حکومت اسلامی خالصانه گام برداریم .

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان لرستان، افزود: برنامه های ترسیم شده ابلاغی در اسناد بالا دستی خصوصاً اهداف تببین شده در گام دوم انقلاب و برنامه‌های سند تحول قوه قضاییه نشانگر وظایف سنگین همه کارگزاران در حکومت اسلامی در برابر خاستگاه و آرمان های والای ولی فقیه در خدمت به مردم  است.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی، تعقل، دانایی محوری و استفاده از نیروهای متعهد و متدین انقلابی می توانیم شرمنده مردم نباشم، ماموریت ششم در سند تحول قوه قضاییه در حوزه اصلاح و تربیت را از مهمترین اولویت های کاری برشمرد و گفت: تحقق این سند برای توسعه برنامه های قضایی امری اجتناب ناپذیر است.

کشوری بیان کرد: مطالبه جدی مقام معظم رهبری جهاد تبیین و آگاه سازی احاد مردم از اقدامات 40 سال انقلاب  اسلامی است و اگر دستاوردهای انقلاب را برای جوانان تبیین می کردیم امروز شاهد لغزش برخی جوانان که سرمایه های کشور هستند نبودیم.

وی همچنین با تاکید از همه کارکنان نظام اسلامی خصوصا حوزه زندانبانی خواست تا در فضای مجازی با صیانت و هوشیاری نقشه های دشمن را نقش بر آب و با جهاد تبیین عملکرد های حوزه کاری را برای مردم تبیین کنند.

در پایان این مراسم ازاقدامات فریدون مرادی قدردانی و با ابلاغ حکم، همایون گلابتون بعنوان مدیر زندان مرکزی خرم آباد معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

مدیر کل زندان‌های لرستان: ایجاد اشتغال برای زندانیان از اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها است

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *