انعقاد تفاهم نامه برای گسترش همکاری‌ها در راستای پیشگیری از وقوع جرایم در شهرستان چهارباغ

11:25 - 10 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۴۸۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: با هدف گسترش اقدامات پیشگیرانه و كاهش آسیب‌های اجتماعی، تفاهم نامه سه جانبه بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرمِ دادگستری کل استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر چهارباغ منعقد شد.

خبرگزاری میزان - فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در نشستی که با حضور سپیده کتابدار رئیس شورای اسلامی شهر چهارباغ و سید جعفر موسوی شهردار چهارباغ برگزار شد، ضمن تقدیر از همکاری مدیران شهرستان چهارباغ در تحقق اهداف پیشگیرانه، بیان کرد: تحقیقات و بررسی‌ها در هزینه‌های وقوع جرم نشان می‌دهد که هزینه اجرای برنامه‌های پیشگیرانه، بسیار کمتر از زیانی است که وقوع جرم به لحاظ مادی و معنوی به جامعه وارد می‌کند و اقدامات پیشگیرانه می‌تواند باعث ارتقاء سطح سلامت و تعالی اجتماعی شهروندان شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی در حوزه ی پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی، نیازمند تلاش و ممارست کلیه‌ مدیران و مسئولان در محورهای فرهنگی، وضعی و قضایی و پیگیری قاطع و سریع برنامه‌های این حوزه است.

بیشتربخوانید

اشتغال ۸۰ زندانی زن اصفهانی در یک مجتمع فرآوری و بسته بندی طیور

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز ادامه تصریح کرد: در ماده 55 قانون شهرداری‌ها، بیش از 20 وظیفه پیش‌بینی شده که غالباً مرتبط با پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی است و انتظار داریم مدیران شهری با توجه به امکانات و اختیارات موجود، در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه مشارکت فعال داشته باشند.

در پایان این نشست تفاهم‌ نامه‌ی سه جانبه بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز، شهرداری و شورای اسلامی شهر چهارباغ با هدف انجام اقدامات و اجرای برنامه‌های پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی منعقد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *