اشتغال 80 زندانی زن اصفهانی در یک مجتمع فرآوری و بسته بندی طیور

7:59 - 10 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۷۶۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مجتمع زنجیره‌ای طیور حلال اسپادانا در اصفهان از مشارکت زنان زندانی به‌عنوان نیروی کار با هدف درآمدزایی تا سقف گنجایش روزانه ۸۰نفر استفاده می‌کند.

خبرگزاری میزان- راهبرد موثر توسعه کمی و کیفی اشتغال زندانیان از سوی سازمان زندان‌ها در کشور، در استان اصفهان نیز بجد دنبال می‌شود و در این راستا مددجویان زن و مرد بسیاری در کارگاه های تولیدی زیادی مشغول به کار شده‌اند که از جمله آن، فعالیت ۱۴ زندانی زن در کارگاه خصوصی بسته بندی مرغ است.

مجتمع زنجیره ای طیور حلال اسپادانا با زیر مجموعه‌های کشتارگاه تمام اتوماتیک تولید گوشت مرغ و با ظرفیت تولید 4 هزار قطعه در ساعت، کارخانجات تولید خوراک دام و طیور با ظرفیت مجموع ۱۰ تن در ساعت، زمینه اشتغال به کار زندانیان در حین حبس را فراهم کرده است.

مجتمع زنجیره ای طیور حلال اسپادانا از مشارکت زنان زندانی به عنوان یک نیروی کار با هدف درآمدزایی تا سقف گنجایش روزانه ۸۰نفر استفاده کرده است.

در این مجتمع هر زندانی روزانه ۸ساعت کار کرده و با قراردادی که انجمن حمایت از زندانیان اصفهان با این شرکت منعقد کرده است، در ازای هر روز ۱۴۵ هزار تومان حقوق دریافت می کند.

رضایت و درآمد زایی زندانیان از این مجتمع تولیدی و اعتماد صاحبان این حرفه به زندانیان از جمله مزیت هایی است که آرامش خاصی را به مددجویان و خانواده های آن اعطا کرده است .

بیشتر بخوانید:

اشتغال ۵ زندانی در شرکت نیرو ترانس سپاهان/ اشتغال زندانیان اصفهانی در مهمترین بخش صنعت

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *