با دستور رئیس کل دادگستری بوشهر یک هزار و 866 متر از معابر عمومی پس از حدود 20 سال آزادسازی شد

14:18 - 07 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۱۷۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با دستور رئیس کل دادگستری استان بوشهر در راستای حفظ حقوق عامه، یک هزار و 866 متر از معابرعمومی پس از حدود 20 سال با حذف فنس‌های یک منطقه نظامی در خیابان آزادگان بوشهر آزادسازی شد.

خبرگزاری میزان - مهدی مهرانگیز در رابطه با آزادسازی یک هزار و 866 متر از معابر عمومی بوشهر، اظهارکرد: با بازدید میدانی که از فنس کشی‌های خیابان آزادگان معروف به خیابان فنس که توسط یک منطقه نظامی صورت گرفته با چهره نازیبای این منطقه مواجه شدیم که به محلی از جمع آوری آشغال و زباله و حیوانات موذی تبدیل شده وحدود 20 سال اقدامی برای حل این معضل صورت نگرفته بود که با ورود دادگستری استان بوشهر دستورات لازم در این خصوص در راستای حفظ حقوق عامه صادر شد.

وی ادامه داد: آزاد سازی و استفاده عمومی از این پیاده رو که به عنوان طرح جاده سلامت مطرح است منوط به برداشتن این فنس‌ها بود که با پیگیری ها و دستوراتی که صادر شد مسئولان متولی این امر اقدام به برداشتن و پاکسازی این منطقه پس از سالیان زیاد کردند که موجب بازگشت نمای شهر به نمای اصلی و زیبا شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر عنوان کرد: با برداشتن فنس ها بخشی از پیاده رو به طول یک هزار و 866 متر آزاد سازی شد.

وی افزود:این محل به عنوان جاده سلامت یکی از پروژه های مهم شهر در نظر گرفته شده بود ولی فنس‌ها حذف نشده بودند که با دستور رئیس کل دادگستری استان برای حذف فنس ها، از این پس شهروندان استان می توانند از این محل استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

حرفه‌آموزی و ایجاد اشتغال برای ۶۵۰ زندانی استان بوشهر/ ۶۲۰ گواهینامه مهارتی معتبر برای زندانیان صادر شد

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *