رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سخنگوی دولت: استاندار جدید سیستان و بلوچستان با رویکرد شهید شوشتری به خدمت در این استان ادامه می‌دهد

23:36 - 04 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۸۸۹۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی دولت گفت: استاندار جدید سیستان‌ و بلوچستان از هم‌رزمان شهید شوشتری است و برای استمرار خدمت‌رسانی به مردم غیور این استان انتخاب شده است.

خبرگزاری میزان - علی بهادری جهرمی با بیان اینکه استاندار سابق سیستان‌ و بلوچستان در مدت حضور در این استان با اقدامات جهادی منشأ خدمات زیادی شد، افزود: حسین مدرس‌ خیابانی که به دلیل تمرکز بر مسائل درمانی همسرشان چندین‌بار درخواست استعفا داشت، تا آخرین لحظه حضور در استان از کار و تلاش دریغ نکرد. د
بهادری جهرمی با اشاره به این موضوع که دولت از خدمات مدرس‌ خیابانی قدردانی به عمل آورد، تصریح کرد: محمد کرمی جایگزین او شد تا در مسیر خدمت به مردم غیور سیستان‌ و بلوچستان وقفه‌ای ایجاد نشود.

وی گفت: کرمی که سوابق متعددی در خدمت‌رسانی دارد، از هم‌رزمان و دوستان منادی وحدت سیستان، شهید شوشتری است و با همین رویکرد در این استان به خدمت ادامه خواهند داد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم توجه ویژه به استان‌های مرزی و ارائه خدمات مطلوب‌تر در مناطق کم‌تر برخوردار است، خاطرنشان کرد: در استان‌هایی مانند سیستان‌ و بلوچستان و خوزستان استاندار ویژه انتخاب شده است تا با مشارکت همه اقوام و استفاده از تمام ظرفیت‌های این مناطق، مسیر رشد آن‌ها بیش‌ از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: سخنگوی دولت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *