جزیده: فائزی از اول تا آخر روی مخ داور بود/ سایپا در نیم فصل نیاز به تقویت دارد

7:45 - 04 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۶۵۵۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال ساپیا گفت: به هیچ عنوان انتظار این عملکرد ضعیف و این نوع بازی را مقابل مس رفسنجان نداشتم.

عظیم جزیده در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم ساپیا مقابل مس رفسنجان از هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: این دیدار جزو بدترین بازی‌های سایپا در این فصل بود و من هم به عنوان سرمربی این تیم به هیچ عنوان انتظار این عملکرد و این نوع بازی را از تیمم نداشتم. اگر در ست نخست خوش‌شانس بودیم و روند بازی آنگونه که دوست داشتیم، پیش می‌رفت شاید شرایط تغییر پیدا می‌کرد. با اینکه ۲ جلسه برای آنالیز تیم مس رفسنجان داشتیم، اما متاسفانه در طول بازی بازیکنانم تمرکز کافی را نداشتند و برخی حواس‌پرتی‌ها کار دست‌مان داد. بروز چنین شرایط و این عدم تمرکز در تیمی مثل سایپا طبیعی است چرا که شاکله اصلی این تیم را جوانان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: این بازیکنان جوان در حال رشد هستند و در یک ماه و نیم گذشته که در خدمت تیم سایپا بودم بازی‌های بسیار خوبی را در ۴ دیدار قبلی انجام داده‌ایم، اما امروز در تمام فاکتورها به ویژه دفاع روی تور ضعیف بودیم. در دیدار بعدی با تیم پاس در گرگان بازی خواهیم کرد. پاس تیم بسیار پرقدرتی است و باید ضمن فراموش کردن دیدار با مس تلاش مضاعفی مقابل این تیم داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره احتمال تقویت تیم در تیم فصل، گفت: با شرایط فعلی نیاز به جذب چند بازیکن در پست‌های مختلف داریم و اگر مسئولان باشگاه همکاری کنند باید تیم در نیم فصل تقویت شود. برای حضور بین ۸ تیم نهایی و اینکه در جدول جایگاهی در حد نام سایپا داشته باشیم، نیاز به ترمیم و تقویت داریم. با توجه به اینکه خیلی زود دور برگشت شروع خواهد شد باید ذهن برنده به بازیکنان جوانِ تیم تزریق شود.

جزیده در واکنش به اینکه برخی بازیکنان مس به انتخاب داور گنبدی براین دیدار و همشهری بودن با داور اول، خاطرنشان کرد: هیچ وقت شرافتم را برای والیبال و یک بازی زیر پا نمی‌گذارم. فلسفه مربیگری من بر آرامش و احترام متقابل بنا شده است. اینکه یک بازیکن مثل سامان فائزی مدام با داور صحبت کند و روی مخ داور باشد، اصلا قابل قبول نیست. قطعا نافعی هم شرافت و آبروی خود را به صرف همشهری بودن با من زیر سوال نمی‌برد. والیبال را از روز اول با نافعی شروع کردیم و واقعا همه تصمیماتش درست بود. احتیاجی به پول والیبال هم ندارم که به خاطر نتیجه یک بازی شرافت‌مان را لکه‌دار کنیم. بازیکن تیم مس پس از پیروزی در بازی از من دلجویی کرد، اما اگر بازی را می‌باختند هم با من خوش و بش می‌کرد؟

این مربی لیگ برتری در پایان درخصوص لزوم استفاده از ویدئوچک، گفت: ویدئوچک نه تنها باعث رعایت عدالت بین تیم‌ها می‌شود، از طرف دیگر دغدغه و استرس داوران در جریان بازی را تا حدود زیادی کم می‌کند. از سازمان لیگ خواهش می کنم در اسرع وقت استفاده‌ از ویدیو چک در بازی‌ها را الزامی کند. سرعت توپ بسیار بالاست و کاملاً طبیعی است که اشتباهات داوری رخ دهد، اما در پایان باز هم تاکید می‌کنم که در هر صورت نباید اخلاق را ببازیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *