رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عربشاهی: نمی‌دانم چرا گل‌محمدی از مهاجمانش استفاده نکرد/ عبدی بارها خودش را نشان داده

0:15 - 03 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۵۳۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنان جوان اعتقاد داشته باشید و به آنها انگیزه بدهید تا به خود باوری بیشتری برسند.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی دربی سرخابی‌ها اظهار داشت: درست است که لوکادیا یک روز مانده به دربی به کشورش رفت و پرسپولیس را شوک زده کرد و از طرفی دیاباته هم مصدوم بود، اما گل‌محمدی مهاجمی مثل مهدی عبدی را داشت که در لیگ قهرمانان آسیا و هم در دربی های قبل خودش را نشان و گل زده بود. از سوی دیگر مهاجم خوب و باتجربه ای به نام پاکدل داشت.

وی افزود: نمی‌دانم چرا گل‌محمدی از این ۲ مهاجم استفاده نکرد. مهم‌تر اینکه چرا در حال نابود کردن ارزش‌های این ۲ بازیکن می‌شود؟ به جای اینکه از هافبک‌ها و وینگرهای کناری در پست مهاجم استفاده کند باید به مهاجمان فرصت بدهد تا شایستگی‌های خود را نشان بدهند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه باید به بازیکنان جوان میدان داده شود، عنوان کرد: چرا گل‌محمدی از محمد عمری که بازیکنی تکنیکی و قدرتی است، به نحو احسن استفاده نمی‌کند؟ از زمانی که عبدی وارد زمین شد که حدود ۴۰ دقیقه در زمین بود، هافبک‌ها حتی یک پاس و یا یک فرصت برای تک مهاجم تیم نساختند. پس نقش هافبک‌ها چیست؟ به بازیکنان جوان اعتقاد داشته باشید و به آنها انگیزه بدهید تا به خودباوری بیشتری برسند. فقط شرایط روحی و روانی آن بازیکن است که در چه تیمی بازی می‌کند.

عربشاهی در پایان خاطرنشان کرد: سعید صادقی این فصل لیگ برتر به پرسپولیس پیوست، اما چند سال سن دارد؟ سال قبل در گل‌گهر سیرجان بود، اما او قبلاً کجا بازی می‌کرد؟ به یک باره در عرض یک سال از گل‌گهر سر از پرسپولیس در‌آورد. مهم باور مربی به بازیکنش است، تا بازیکن خودش را نشان دهد. عبدی بارها و بارها خودش را به فوتبال ایران نشان داده است، پس بهتر است خودتان را گول نزنید و با کلمات بازی نکنید!

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *