عربشاهی: لوکادیا نباید در این شرایط به پرسپولیس پُشت می‌کرد/ نقطه قوت استقلال در خط حمله است

14:28 - 29 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۰۸۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی برنده دربی است که بالاترین تمرکز را داشته باشد، امیدوارم پرسپولیس نشان دهد هنوز هم کُت تن چه کسی است.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برگزاری دربی 99 اظهار داشت: دوری 2 ماهه بازیکنان پرسپولیس و استقلال از بازی‌های رسمی امکان دارد این بازی را لحاظ کیفیت فنی با اُفت مواجه کند. البته پرسپولیس چند روز قبل یک بازی دوستانه با سپاهان انجام داد که فکر می‌کنم برای دربی قطعاً به کادرفنی و بازیکنان کمک خواهد کرد.

وی در مورد عدم حضور تماشاگران در دربی عنوان کرد: دربی حساسیت خاص خودش را دارد هر چند نکته منفی این است که بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. اگر هواداران در ورزشگاه بودند قطعاً جذابیت و هیجان دربی چند برابر می‌شد، اما غیبت تماشاگران هیجان دربی را کم می‌کند. نبود هواداران روی انگیزه بازیکنان شرایط بدی ایجاد می‌کند تا در یک ورزشگاه خالی از تماشاگر آن بازی همیشگی خودشان را ارائه ندهند.

*تیمی برنده دربی است که بالاترین تمرکز را داشته باشد

کارشناس فوتبال در خصوص غیبت دو مهاجم خارجی پرسپولیس در این دیدار تصریح کرد: البته با توجه به مصدومیت دیاباته و غیبت لوکادیا، بهتر است کادرفنی به عبدی و پاکدل و سایر بازیکنان اعتماد و از آنها در خط حمله استفاده کند تا بتوانند با شرایط روحی و روانی خوبی پا به زمین مسابقه بگذارند. تیمی در دربی برنده است که بالاترین تمرکز را داشته باشد. امیدوارم در نهایت پرسپولیس برنده این بازی باشد و نشان دهد هنوز هم کُت تن چه کسی است، در کنار آن هم هواداران از نتیجه کسب شده خوشحال شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه نباید لوکادیا در این شرایط به تیم خود پشت می‌کرد، بیان کرد: یورگن لوکادیا با پرسپولیس قرار دارد و از لحاظ اخلاقی درست نبود تیمش را در این شرایط سخت رها می‌کرد و می‌رفت. از نظر اخلاقی کار او قشنگ نبود زیرا تاکنون باشگاه پرسپولیس تمام تعهدات خودش را نسبت به این بازیکن انجام داده است. برای من جای تعجب دارد چطور بازیکنی که در سطح اول اروپا به میدان رفته است یکسری مسائل را بهانه می‌کند تا در ایران نماند.

*پرسپولیس باید مراقب مهاجمان استقلال باشد

وی افزود: آقای بازیکن چطور در ابتدای فصل وقتی به شما پیشنهاد داده شد و از لحاظ مالی شما را ترغیب به حضور در ایران کرد آن زمان این مشکلات وجود نداشت؟ باید مسئولان باشگاه به طور قاطع پیگیر این ماجرا باشند و نگذارند این بازیکن خیلی راحت به قراردادی که با باشگاه دارد پشت کند و برود.

عربشاهی در پایان در مورد کیفیت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال هم تیم خوبی است و بازیکنان تأثیرگذاری دارد. فکر می‌کنم نقطه قوت آنها در خط حمله است. پرسپولیس باید مراقب مهاجمان استقلال باشد، هر چند که تیمِ گل‌محمدی هم در خط دفاعی و هم دروازه شرایط خوبی دارد و کمترین گل را تاکنون دریافت کرده است و این یک نقطه عطفی برای آنها است تا در دربی هم فرم همیشگی که داشتند را ارائه دهند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *