رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ادامه اعتصاب‎ها در انگلیس/دولت سوناک از نیروهای نظامی کمک می‎گیرد

11:45 - 27 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۹۰۲۳
حدود هزار و 200 نفر از نیروهای ارتش انگلیس برای پوشش اعتصاب کارکنان بخش آمبولانس و نیروهای مرزی در کریسمس مشغول به کار خواهند شد.

خبرگزاری میزان - رسانه‎های انگلیس می‎گویند که قرار است حدود هزار و 200 نفر از نیروهای ارتش و هزار کارمند دولتی انگلیس برای پوشش اعتصاب کارکنان بخش آمبولانس و نیروهای مرزی در کریسمس مشغول به کار شوند.

به گزارش «اسکای نیوز»، دولت انگلیس می‌گوید که این افراد شکاف‌های اعتصاب کارکنان را برطرف می‌کنند و خدمات را ادامه می‌دهند.

حدود 10 هزار نفر از کارکنان بخش آمبولانس در انگلیس در 21 و 28 دسامبر (30 آذر و 7 دی) به دلیل اعتراض به دستمزدهای کم و شرایط سخت زندگی دست به اعتصاب خواهند زد.

اتحادیه‌های انگلیس می‌گویند که پرسنل نظامی برای ایفای نقش در بخش آمبولانس به اندازه کافی آموزش ندیده‌اند.

در همین حال، اتحادیه اصلی کارکنان نیروی مرزی و بررسی گذرنامه‌ای انگلیس قرار است به مدت هشت روز بین 23 تا 31 دسامبر (دوم تا دهم دی) دست به اعتصاب بزنند و انتظار می‌رود که این موضوع اختلال قابل توجهی برای افرادی که در کریسمس سفر می‌کنند، به همراه داشته باشد.

پرستاران، کارگران راه‌آهن، کارکنان شرکت‌های پستی و سایر بخش‌ها نیز در هفته‌های اخیر بر سر دستمزدهای کم در بحبوحه افزایش هزینه‌های زندگی، دست به اعتصاب‌های گسترده زده‌اند.

رؤسای سازمان بهداشت ملی انگلیس به بیمارستان‌ها هشدار داده‌اند که برای «اختلال گسترده» در طول تعطیلی‌ها آماده شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *