اعتصاب در بخش های مختلف انگلیس/کارکنان سیستم حمل و نقل دست از کار کشیدند

16:51 - 26 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۸۳۱۰
اعتصاب بخش‌های مختلف در انگلیس مشکلات بسیاری را برای دولت این کشور در آستانه تعطیلات کریسمس به همراه دارد.

خبرگزاری میزان – اعتصابات اتحادیه‌های مختلف در انگلیس ابعاد گسترده‌ای به خود گرفته و اختلالات زیادی را در بخش‌های مختلف این کشور همراه داشته است.

به گزارش «گاردین»، در حالی که هزاران نفر از کارکنان اتحادیه کارگران راه آهن، دریانوردی و حمل و نقل (RMT) به اعتصاب 48 ساعته خود ادامه می‌دهند، مسافران راه آهن روز شنبه بار دیگر با کاهش خدمات روبرو هستند.

از شهروندان انگلیسی خواسته شده که تنها در صورت لزوم در آخرین آخر هفته قبل از کریسمس سفر کنند.

شرکت‌های ریلی به مسافران توصیه کردند که از قبل برنامه‌ریزی و به‌روزرسانی‌ها را به‌صورت آنلاین بررسی کنند، تنها حدود 20 درصد از خدمات عادی بعد از ظهر روز شنبه انجام می‌شود و در برخی مناطق هیچ قطاری وجود ندارد.

انتظار می‌رود این اختلال تا صبح یکشنبه ادامه داشته باشد.

هزاران عضو RMT در شبکه راه آهن انگلیس و 14 اپراتور قطار به همراه اعضای انجمن کارکنان حمل و نقل (TSSA) در شش اپراتور طی روز شنبه و برای اختلاف بر سر پرداخت و شرایط کاری خود اقدام خواهند کرد.

مسافران بخش ریلی در انگلیس طی آخر هفته جاری با مشکلات بیشتری پیش از کریسمس مواجه هستند، زیرا مذاکرات نهایی نتوانسته از اعتصاب 48 ساعته اتحادیه RMT جلوگیری کند.

اعضای اتحادیه راه آهن، دریانوردی و حمل و نقل (RMT) به مدت 48 ساعت از 16 تا 17 دسامبر، دست از کار کشیده و خدمات را در سراسر این کشور فلج کردند.

این توقف به 14 شرکت راه آهن و شبکه ریل ضربه زده و از مسافران خواسته شده است که تنها در صورت لزوم سفر کنند.

این اعتصاب در بخش ریلی همزمان با اعتصاب گسترده در بخش درمان این کشور و پرستاران روی داده است؛ 100 هزار پرستار در ده‌ها مرکز درمانی انگلیس در اعتراض به وضعیت کاری و شرایط پرداخت خود برای اعتصاب گسترده برنامه‌ریزی کرده‌اند.

در همین حال صدها نفر از کارگران شرکت «آمازون» رای به برگزاری اعتصاب دادند؛ این اعتصاب در اعتراض به شرایط کاری و دستمزدها صورت می‎‌گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *