فروش طرح ترافیک در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه ممنوع شد

20:36 - 20 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۱۲۶۳
روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از ممنوعیت فروش طرح ترافیک در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بیست و یکم و بیست و دوم آذر ماه خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اطلاعیه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با توجه به تداوم آلودگی هوای پایتخت و انباشت آلاینده‌ها، کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، تصمیم گرفت تا عدم عرضه طرح ترافیک برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز استمرار داشته باشد.

براین اساس از عموم شهروندان به ویژه گروه‌های حساس از جمله بیماران قلبی و ریوی، کودکان، سالمندان و مادران باردار، درخواست می‌شود که امروز(یکشنبه)، فردا(دوشنبه) و پس‌فردا(سه شنبه) از حضور و تردد در سطح شهر خودداری کنند.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین اعلام کرد: شهروندانی که قصد خروج از منزل دارند را به حداقل میزان ممکن کاهش داده و در صورت ضرورت به خروج از منزل از ناوگان حمل و نقل عمومی با اولویت ناوگان ریلی استفاده کنند.

براساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اکنون شاخص کیفیت در تهران ۱۴۲ و به عنوان ناسالم برای همه گروههای حساس است. به همین دلیل افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *