رفع مشکل 5 واحد تولیدی با بیش از 300 نیروی کار در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی

10:08 - 17 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۷۳۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت:باید در راستای حمایت از تولید از تمام ظرفیتها بهره برد خصوصاً در شرایط تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران باید اقتصاد درون زا با تولید داخل رشد و به سمت شکوفایی حرکت کند.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان که برای رفع موانع تولید از 5 واحد تولیدی در سطح استان با درخواست واحدهای مزبور تشکیل شده بود با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت دخت نبی مکرم اسلام و گرامیداشت روز دانشجو گفت: حمایت از تولید داخلی وظیفه و تکلیف همه نهادها و ارگانها هست و نباید در این راه از هیچ کوششی فرو گذاشت.

عتباتی افزود، باید در راستای حمایت از تولید از تمام ظرفیتها بهره برد خصوصاً در شرایط تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران باید اقتصاد درون زا با تولید داخل رشد و به سمت شکوفایی حرکت کند و این مهم میسر نمی شود مگر با حمایتهای دلسوزانه همه مدیران از تولید و اقتصاد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: در کنار حمایت مسئولین و مدیران، حمایت مردم و مصرف کنندگان از تولیدات داخل هم دارای اهمیت بالایی است و موجب ارتقای عملکرد واحدهای تولیدی می شود.

وی تاکید کرد: می توان قوانین و آئین نامه ها را به نفع تولید تفسیر کرد تا از تعطیلی واحدهای تولیدی و از بین رفتن زمینه اشتغال کارکنان آنها جلوگیری کرد.

عتباتی ادامه داد: باید ارج نهاد و ارزش گذاشت تلاشهای صنعتگران و تولیدکنندگان را که در واقع افسران جنگ اقتصادی هستند و برای عزتمندی کشور عزیزمان تلاش می کنند.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه گفت: تولیدکنندگان سربازان اقتصادی کشور هستند و تلاش در دستگاه قضایی برای حمایت از این عزیزان هست.

وی افزود: یکی از آسیب هایی که در جامعه هست عدم اشتغال است و واحدهای تولیدی تامین کننده اشتغال و تولید است و باید نگاهها حمایتی باشند.

مجیدی در پایان اظهارکرد: مشکلات قضایی و حقوقی واحدهای تولیدی باید با هم گرایی و هماهنگی مدیریت شود.

شایان ذکر است در این جلسه مشکلات مربوط به توسعه شرکت طرح تهیه و تولید قطعات بدنه ایران خودروی ارومیه، شرکت زاگرس تابلو دی، شرکت گلنوش باختر ارومیه، فرش پدیده آذربایجان چایپاره و سنگ آهن دیوالان سردشت طرح و اعضای جلسه پس ا ز استماع اظهارات مالکان و مدیران شرکت ها مصوباتی را به تصویب رساندند، که از مهمترین این مصوبات انجام کارشناسی برای قیمت گذاری مجدد با رویکرد حمایتی از تولید در خصوص شرکت طرح تهیه و تولید قطعات ایران خودرو بود و در خصوص شرکت زاگرس تابلو دی هم ضمن بررسی عکسهای هوایی زمینهای مورد استفاده شرکت در صورت وجود مشکل با نظر مساعد در خصوص تغییر کاربریها اتخاد تصمیم شود و در مورد شرکت گلنوش باختر ارومیه و فرش پدیده چایپاره و سنگ آهن دیوالان سردشت هم تصمیماتی مساعد اتخاذ شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تولید تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *