هزینه سفرهای ارزان‌قیمت عتبات به حدود ۴ میلیون تومان رسید

14:00 - 16 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۶۶۹۹
هزینه سفرهای ارزان‌قیمت عتبات که از مردادماه سال جاری با کم‌تر از سه میلیون تومان اجرایی شده بود، اکنون با گذشت چهارماه به حدود چهار میلیون تومان افزایش یافت.

خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: سفرهای ارزان‌قیمت عتبات با باز شدن مرزهای زمینی با عراق از سوی سازمان حج و زیارت ازسرگرفته شد.

با برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت، هزینه این سفرها کم‌تر از سه میلیون تومان تعیین شد تا همه مشتاقان زیارت عتبات بتوانند آرزوی زیارت ارباب را محقق سازند و با هزینه پایین عازم این سفر معنوی شوند.

سفر ارزان‌قیمت عتبات از اوایل مرداد آغاز شد و اکنون با گذشت بیش از چهارماه از اجرای سفرهای ارزان‌قیمت عتبات، هزینه این سفرها به حدود چهار میلیون تومان رسیده است که به گفته مسؤولان سازمان حج و زیارت دلیل این امر بالارفتن نرخ ارز بوده است.

در سفرهای ارزان‌قیمت عتبات، زائران به صورت زمینی عازم عتبات می‌شوند و هتل‌های محل اسکان آن‌ها دورتر از حرم است و مدت این سفر نیز یک هفته‌ای است.

سفر عتبات درحال حاضر به صورت زمینی و‌هوایی برقرار است و زائران می‌توانند بدون ویزا عازم عراق شوند. این دوره از سفرها تا پایان آذرماه صورت می‌گیرد و پس از آن دور جدید سفرها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *